Za 28/05/2011 Rollegem-Kapelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daddy's Freedom
Mountainbiker

kids parcours

Post by Daddy's Freedom »

Weet iemand of dit een uitgestippelde route is voor de kids of is het een begeleide tocht, zoja om welk uur start die?

Dank u
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Zal waarschijnlijk deze ook eens komen proberen .
Met t'fietske vanuit klerken vertrekken rond 7u om rond 8u aan de start te kunnen staan
Vandewalle Danny
Mountainbiker

Post by Vandewalle Danny »

De kidstoer is uitgepijlt,12 km, om 10 uur en om 1uur30 is een geleide rit voorzien
Door enkele KUBAanse ingrepen zal de grote rit 58 km zijn en de 35 en 45 km worden 37 en 47 km ,met enkele technische stukken
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

ik kan er niet bij zijn Kuba van wege moete werke maar ik heb vernomen dat er een aantal grysperres zullen zijn. Veel succes gewenst. Ik ben ervan overtuigd dat het goed zal zijn :bounce: :bounce:
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

alvast aanwezig samen met Fujilady
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

Fujibiker wrote:alvast aanwezig samen met Fujilady
ook aanwezig voor terug een grysperre treintje te vormen
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Allen, blij te zien dat niet iedereen lam gereden is na de herdermarathon :lol: :lol: :lol:
@grysperre's , nodige stukjes zijn voorzien om jullie AVG ietwat kelderen :wink: (wel niet te vergelijken met jullie rit he kwa technische stukken maar waar een begin is... :-) )
@Tram4 , niet mee inzitten op het werk , ik zal er wel ene drinken op uw gezondheid 8)

En nu de beloofde 1e foto's.

Image
Image

Prive , eenmalige toelating , binnen enkele maanden is locatie afgesloten en voor NIEMAND meer toegankelijk.

Image

Voor iemand die zich afvraagt "moeten we langs die trapkes op het einde omhoog misschien => inderdaad , maar ge kunt er ook langs :wink:
Image

Prive , VOOR
Image
NA
Image
Stuk voor de liefhebbers (zal keuze gelaten worden)

Afdalingske als opwarmertje
Image

En UP , geen lift of trapjes voorzien [-X :-D
Image

En zoals steeds , wie iets beklimt moet ook terug.......
Image

Ieder zijn voorkeur zou al dan niet in meer of mindere mate in rit moeten opgenomen zijn.
- Sneltreinstukken
- omhoog/omlaag
- Controlestukken of vering nog werkt en vullingen in tanden goed vast zitten (gene vrees , t'valt mee)
- Draaien en keren
- En uiteraard , stof om te zorgen dat jullie nadien groten dorst hebben (en te zien aan onze verkenners zal dat zeker het geval zijn) :lol: :lol:
Image
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Verken hier een aantal zeer mooie stukjes, kleine leuke bosje aan het voetbalplein in Ledegem, duik ik ook met de regelmaat van de klok een paar toerkes in, en de bobbels naast de E-403 kennen we ook al heel goed 8)
Ziet er veelbelovend uit =D> Jammergenoeg moet 't vrouwke werken en kan ik niet aanwezig zijn :( Misschien kom ik met de koters in de fietskar wat plaatjes schieten aan dat bosje in Ledegem, is dat begin of op einde rit?
Vandewalle Danny
Mountainbiker

Post by Vandewalle Danny »

QM wrote:Verken hier een aantal zeer mooie stukjes, kleine leuke bosje aan het voetbalplein in Ledegem, duik ik ook met de regelmaat van de klok een paar toerkes in, en de bobbels naast de E-403 kennen we ook al heel goed 8)
Ziet er veelbelovend uit =D> Jammergenoeg moet 't vrouwke werken en kan ik niet aanwezig zijn :( Misschien kom ik met de koters in de fietskar wat plaatjes schieten aan dat bosje in Ledegem, is dat begin of op einde rit?
Bosje zit op de grote toer ongeveer op 50 km, trapjes op links weg en even verder terug links in zoé'sput duiken
simon sez
Mountainbiker

Post by simon sez »

Is deze tocht enkel op zaterdag te doen, wij komen anders wel de zondag hoor :drunk:
Post Reply