Amai, en allemaal even vriendelijk. Super dat jullie dat telkens georganiseerd krijgen.
Da's ne vrijwilliger per 14 bikers.
Aha nog iemand met nen Rox 9.0 :)Triple-T wrote:Zaterdag ook naar Maarkedal afgezakt voor mijn 2° deelname.
Op weg naar de parking werden we door een seingeefster het bos ingestuurd waar juist alle bikers naar boven kwamen gereden.![]()
![]()
Ik deed nog teken van "Is het wel langs hier" al die auto's het bos in....![]()
Gelukkig was er verderop een huis waar we ons konden omdraaien.
Sorry voor bikers die we gehinderd hebben.
3j geleden na 100km misselijk geworden en moeten opgeven, dit jaar terug vertrokken voor de 130km. Was om 8u in Maarkedal maar pas om 8u40 kunnen vertrekken door file aan de inschrijvingen en de toiletten. Man man, wat een verschil met 3j geleden.
Het eerste bosje grotendeels stapvoets afgelegd door te veel bikers op één singeltrackDe volgende 15km nog veel gehinderd,ook in het bos van den docteur veel stil gestaan, misschien hier ook een Hard, Easy keuze voorzien. Dit is een superstuk maar je moet kunnen doorrijden natuurlijk anders is er weinig fun aan, velen mispakken zich hieraan.
Aan de 1° bev ronde van vlaanderen toestanden, even getwijfeld om door te rijden maar dat was misschien niet zo verstandig.
Eerste 45km waren super, enorm veel bos maar aan de 2° bev terug 20min wachten, gelukkig was het goed weer en sta je daar niet te verkleumen.
Parcours is subliem maar heel technisch en zwaar. Na 45km al 1000Hm en een heel hoog offroadpercentage, daarna werd het iets minder lastig waardoor het gemiddelde toch iets de hoogte in ging.
Tot de 4° bev ging het vrij goed, steeds goed gedoseerd, hartslag in de gaten gehouden, benen voelden nog goed aan. Dan plots een enorm moe gevoel en mijn maag die begon te protesteren net als 3j geleden.
Die alpenweide voel ik nog klotsen, dien boer had daar precies drinkbussen gezaaid.
Aan de 5° bev voelde ik me belabberd, pfff
Tot hiertoe de 130km gevolgd en altijd voor Hard gekozen maar nu kon ik niet rap genoeg aan de auto zijn. De laatste 10km op karakter gereden volop geeuwend, kwam niet meer vooruit alhoewel mijn benen nog goed voelden![]()
Onderweg naar huis moeten stoppen om mijn maaginhoud te ledigen en even te slapen, man man zo moe en misselijk.
Er rust een vloek op deze tocht, heb met de koersfiets vorig jaar nog de RVV 260km gedaan met veel minder training in de benen als nu, zonder problemen.
Is het de warmte, te veel gegeten?
Momenteel ben ik geveld met een zware verkoudheid, waarschijnlijk zat die al in mijn lijf en is ze doorgebroken door zo diep te gaan.
Uiteindelijk er 6u over gedaan, een 17avg dus
Volgend jaar sta ik meer uitgerust aan de start!
Zoals eerder al gezegd, dit is absoluut het mooiste parcours van vlaanderen.
Voor volgend jaar gaan ze goed moeten nadenken hoe ze de deelnemers meer kunnen scheiden want anders krijgen we RVV toestanden en moet je de dag op voorhand al het parcours proberen rijden.
Hier nog een hoogteprofiel van mijn Sigma Rox
http://users.telenet.be/MyPics/RoutePro ... 11-105.jpg
Oh ja de foto's zijn echt wel knap, heb ze allemaal besteld inc google earth bestand van de plaats van de foto's.
http://users.telenet.be/MyPics/RoutePro ... rders1.jpg