Michelin 24 uren van Kester

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

fugitif wrote:
Ghastly wrote:ik heb wat foto'kes gemaakt zaterdagavond-nacht, nie simpel... ;-)

https://picasaweb.google.com/brettwaute ... ster23u01u#
Schoon fotokes: op de voorgrond van foto 41 staat de Wout(18jaar), heeft de 24 uur solo gereden =D> =D> =D> In totaal 80 ronden ! =D> =D> =D>
idd, schoon foto's. Ik plak er ook tussen op nr 32.
keké
Mountainbiker

Post by keké »

J.E. wrote:Dikke proficiat on de Keirels van Niner Belgie! =D>

Image
Shikke foto, proficiat aan het team. Is deze foto van op het web, of genomen door de team-fotograaf?
Razor
Mountainbiker

Post by Razor »

Proficiat aan alle deelnemers en vooral aan de mannen van het bikepoint team.
Ik zat dit jaar in de organisatie maar volgend jaar wil ik zeker deelnemen!
Even wel een pluim geven voor El Perro Diablo denk ik. De man van het bikepoint team op de oranje niner, tijdens zijn rondje zich niet opwinden op tragere deelnemers en zelfs meermaals gezien dat hij zelf nog tips gaf aan andere rijders waar ze best reden of bv dat ze moesten blijven trappen in de afdaling. Chapau daarvoor!
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

De uitslagen zijn beschikbaar op volgende link :
http://nl.mylaps.com/evenementen/uitsla ... index.html
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

een dikke proficiat aan het Bikepoint 'niner' team
10x proficiat aan alle hoffelijke bikers
100x proficiat aan de organisatie

De bostrappers komen terug volgend jaar
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

keké wrote:
J.E. wrote:Dikke proficiat on de Keirels van Niner Belgie! =D>

Image
Shikke foto, proficiat aan het team. Is deze foto van op het web, of genomen door de team-fotograaf?
Is genomen door de STR Fotograaf. =D>
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

@jimmyvlb: 't is ne MCR....en die maakt zijn naam waar!!!

Dude's, 'k zen een weekske op huwelijksreis, gedraag ulle eh!!! :drunk:
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Ondertussen bekomen van de 24h. Hele ervaring. Ben beginnend MTB-er en was al blij dat ik zonder kleerscheuren de 24h heb rond gemaakt.

Respect voor de snelheidsduivels die ook respect hebben voor de mindere rijders. Met rondetijden van tussen 10 en 11 minuten val ik in het niets in vergelijking met rondetijden van de snelsten. Toch was het voor mij ook afzien. Op die momenten kan je ambetante opmerkingen, omdat je wat trager gaat of wat onzeker bent, missen als kiespijn. Gelukkig is dit maar een enkele keer voorgevallen.

Organisatie was goed. Vindt het knap dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen om na de regen het parcour aan te passen (was ook zelf wel blij dat het iets lichter werd).
Toch een paar kleine opmerkingen :
-trage rode kruis interventie. In het begin heeft er iemand minutenlang na een val alleen gelegen alvorens hij weggevoerd werd.
-wat is er waar van het verhaal van valsspelers die 's nachts het veld overstaken om het lange stijgende stuk in het bos te vermijden
-Zou toch wel fijner zijn als tenten door organisatie werden opgeruimd. Mijn kaars was uit en om dan nog te sleuren met tent was er voor mij teveel aan.

Maar nogmaals eindigen met een pluim voor de vele mensen die zich hebben ingezet.
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Razor wrote:Proficiat aan alle deelnemers en vooral aan de mannen van het bikepoint team.
Ik zat dit jaar in de organisatie maar volgend jaar wil ik zeker deelnemen!
Even wel een pluim geven voor El Perro Diablo denk ik. De man van het bikepoint team op de oranje niner, tijdens zijn rondje zich niet opwinden op tragere deelnemers en zelfs meermaals gezien dat hij zelf nog tips gaf aan andere rijders waar ze best reden of bv dat ze moesten blijven trappen in de afdaling. Chapau daarvoor!
Man met oranje niner was Jan Gettemans, zeer sympathieke en hoffelijke kerel, met 48 jaar de nestor van ons team maar hij rijdt zeker geen nestor tijden! :drunk:

Proficiat aan alle deelnemers en dan vooral de achterhoede van het peloton want zij hebben het meeste afgezien, chapeau aan iedereen!

Enne Bikepoint NINER team was THE man! 8)
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

go2go2 wrote:Ondertussen bekomen van de 24h. Hele ervaring. Ben beginnend MTB-er en was al blij dat ik zonder kleerscheuren de 24h heb rond gemaakt.

Respect voor de snelheidsduivels die ook respect hebben voor de mindere rijders. Met rondetijden van tussen 10 en 11 minuten val ik in het niets in vergelijking met rondetijden van de snelsten. Toch was het voor mij ook afzien. Op die momenten kan je ambetante opmerkingen, omdat je wat trager gaat of wat onzeker bent, missen als kiespijn. Gelukkig is dit maar een enkele keer voorgevallen.

Organisatie was goed. Vindt het knap dat ze verantwoordelijkheid hebben genomen om na de regen het parcour aan te passen (was ook zelf wel blij dat het iets lichter werd).
Toch een paar kleine opmerkingen :
-trage rode kruis interventie. In het begin heeft er iemand minutenlang na een val alleen gelegen alvorens hij weggevoerd werd.
-wat is er waar van het verhaal van valsspelers die 's nachts het veld overstaken om het lange stijgende stuk in het bos te vermijden
-Zou toch wel fijner zijn als tenten door organisatie werden opgeruimd. Mijn kaars was uit en om dan nog te sleuren met tent was er voor mij teveel aan.

Maar nogmaals eindigen met een pluim voor de vele mensen die zich hebben ingezet.
De gemoedelijke sfeer die er onder de deelnemers hing is toch iets wat mij ook opviel! Zowel van de trage als de rappere mannen. Ik heb al andere koerskes meegemaakt!
Post Reply