Technisch parcours te Wetteren gepland...
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
-
tenedenaar
- Mountainbiker
Post by tenedenaar »
Ik was zaterdag aanwezig en ik heb de burgervader niet op een MTB zien zitten. Misschien even voor de reportage misschien, maar die heb ik niet gezien.
Ik zie het ook wel zitten om vrijdag in de late namiddag eens naar de Warande te komen.
Vorige week zondag heb ik de Boskantse route eens gereden. Wel een mooie route, maar niet echt het pure mtb-en. Als ik er vrijdag geraak kan ik voor de geïnteresseerden wel een plannetje van de Boskanste route meebrengen.
Ik zie het ook wel zitten om vrijdag in de late namiddag eens naar de Warande te komen.
Vorige week zondag heb ik de Boskantse route eens gereden. Wel een mooie route, maar niet echt het pure mtb-en. Als ik er vrijdag geraak kan ik voor de geïnteresseerden wel een plannetje van de Boskanste route meebrengen.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
ik ga morgen rond 14u30 eens gaan, gewoon beetje rondtoeren, heb de laatste 14 dagen maar 48km gereden wegens ziekte en zaterdag ist michelbeke en zondag beachrace... dus kga toch nog een beetje op de fiets zitten... zal deugd doen aan de benen???
zal er rondrijden van +-14u30 tot 15u30... (richttijden eh, geen zekerheid)
als ik er ben, zal ik met lichtgroene/bruine trui en zwart/lichtgroene broek rijden op een witte fiets...
zal er rondrijden van +-14u30 tot 15u30... (richttijden eh, geen zekerheid)
als ik er ben, zal ik met lichtgroene/bruine trui en zwart/lichtgroene broek rijden op een witte fiets...
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ge zult mij daar ook zien tegen ten 2'en.
Zwart truike van thompson.
Zwart truike van thompson.