wimpel wrote:Voorbereidingen op volle toeren en leveringen bij de vleet:
Is de reflekterende tape ook al aangekomen voor op de pijltjes te plakken zo dat ze zichtbaar zijn in het donker? Zie het er niet direkt bij liggen.
Post by fietsertjeAnn »
Zonder aangepast licht is dit inderdaad een minder goed plan. Daarom kozen wij ook voor en schemertocht, op die manier kan je kiezen of je het liefst overdag of in het donker fietst. Als je voor het tweede kiest zorg je best wel voor een degelijke lamp want met een gewoon fietslichtje wordt het moeilijk. Voorzien van een goede lamp kan ongeveer alles wat bij daglicht gaat.fietsertjeAnn wrote:Als het weer het toelaat, zal ik hier ook starten en breng nog voldoende makkers mee. Hoe meer zielen op zo'n avondtocht hoe meer plezier !!!
We zullen wel vrij laat starten zodat het een avondtt wordt en geen dagtt.
Het Borréboske en klimmetje in Asbeek aan kapelletje in den donker ??? Komt dat wel slim![]()
![]()
Meer dan de troeven van de omgeving uitspelen kunnen we natuurlijk niet. Het parcours is grondig hertekend om zoveel mogelijk leuke baantjes erin te krijgen. De Putberg is nieuw maar is toch wel een cool stukje speeltuin. We hebben nog getracht er een col in de Alpen in te krijgen maar dan gingen we net over de 45km.MC Tim wrote:Ik ben ook terug van de partij.
Welke richting gaat de 45 km dit jaar uit ?
Enkele 'spoilers' ?
EDIT: op http://www.debostrappers.be/Paginas/schemertocht.html kan je alles terugvinden.
Borréboske zit er opnieuw bij en ook de klassiekers rond Asse (Morette, klim kappeleke, klim in Asbeek centrum, putberg)... is allemaal wat hetzelfde als
vorig jaar
Jullie kunnen ook eens de andere richting uitgaan hé. (richting Lennik, Gooik,...)stoelie wrote:Meer dan de troeven van de omgeving uitspelen kunnen we natuurlijk niet. Het parcours is grondig hertekend om zoveel mogelijk leuke baantjes erin te krijgen. De Putberg is nieuw maar is toch wel een cool stukje speeltuin. We hebben nog getracht er een col in de Alpen in te krijgen maar dan gingen we net over de 45km.MC Tim wrote:Ik ben ook terug van de partij.
Welke richting gaat de 45 km dit jaar uit ?
Enkele 'spoilers' ?
EDIT: op http://www.debostrappers.be/Paginas/schemertocht.html kan je alles terugvinden.
Borréboske zit er opnieuw bij en ook de klassiekers rond Asse (Morette, klim kappeleke, klim in Asbeek centrum, putberg)... is allemaal wat hetzelfde als
vorig jaar
We gaan idd door het bosje van de Putberg. (De kunners mogen zelfs door het bosje naar boven, degenen die het liever rustig aan doen maken de klim langs de zijkant.)MC Tim wrote: Hebben jullie toestemming gekregen om midden door het bos van de Putberg te rijden ? Of gaat de route alleen via de lange (niet te onderschatten) klim langs de zijkant ?
Is dit hier dan aangegeven met technisch of makkelijk ik ken de streek er wel een beetje maar niet goed genoeg om het onmiddelijk te herkennen en zeker niet in het donker?stoelie wrote:We gaan idd door het bosje van de Putberg. (De kunners mogen zelfs door het bosje naar boven, degenen die het liever rustig aan doen maken de klim langs de zijkant.)MC Tim wrote: Hebben jullie toestemming gekregen om midden door het bos van de Putberg te rijden ? Of gaat de route alleen via de lange (niet te onderschatten) klim langs de zijkant ?
Langs de benedenkant zijn er een paar veneinige klimmekes in Putberg-bos. Er is zelfs een enorm steile afdaling (+30%) halverwege de klim aan de zijkant...patje2 wrote:Is dit hier dan aangegeven met technisch of makkelijk ik ken de streek er wel een beetje maar niet goed genoeg om het onmiddelijk te herkennen en zeker niet in het donker?stoelie wrote:We gaan idd door het bosje van de Putberg. (De kunners mogen zelfs door het bosje naar boven, degenen die het liever rustig aan doen maken de klim langs de zijkant.)MC Tim wrote: Hebben jullie toestemming gekregen om midden door het bos van de Putberg te rijden ? Of gaat de route alleen via de lange (niet te onderschatten) klim langs de zijkant ?