24 uur van Westerlo MTB 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik doe mee in de solo categorie, vorig jaar spijtig genoeg een zonneslag gehad en vroegtijdig moeten stoppen.
@vanlommel cycling team.
Wij zijn ook nog bezig met een 2 ploegjes, eentje super recreatief, spring nog is binnen want we komen net niet aan 3 ploegen misschien samen wel.
info over jullie sloproject wil ik jullie ook wel geven.
@vanlommel cycling team.
Wij zijn ook nog bezig met een 2 ploegjes, eentje super recreatief, spring nog is binnen want we komen net niet aan 3 ploegen misschien samen wel.
info over jullie sloproject wil ik jullie ook wel geven.
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
Kdenk dak al wel iets heb gehoord van da specialleke.
maar wij zijn al een aantal weken ingeschreven maar hebben nog steeds geen mail gehad. Is dit normaal en gaan we deze bijna krijgen of niet? Kwestie van zeker te zijn...
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
Tis nu nie da het dringend is. We wouden gewoon weten of dat normaal is en omdat we stilletjes aan aan de praktische voorbereidingen moeten beginnen aangezien het over 2 tal weken examens zijn. Hopelijk zijn die rap voorbij da we er eens tegenaan kunne gaan me het véloke. 
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Yep, paper nog niet aangekregen via de mail??perre wrote:moeten we dit jaar ook een verklaring van goede gezondheid kunnen voorleggen
Anders pb je de organisatie(Spooky) of mail je rechtstreeks naar de mannen van MTB Westel...