24 uur van Westerlo MTB 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

We zitten ongeveer 3/4 vol. Dus het wordt stilaan tijd om in te schrijven als je nog wil meedoen!
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

Ik doe mee in de solo categorie, vorig jaar spijtig genoeg een zonneslag gehad en vroegtijdig moeten stoppen.
@vanlommel cycling team.
Wij zijn ook nog bezig met een 2 ploegjes, eentje super recreatief, spring nog is binnen want we komen net niet aan 3 ploegen misschien samen wel.
info over jullie sloproject wil ik jullie ook wel geven.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

De laatste paar weken gaan in om in te schrijven.
Het zal ongeveer terug hetzelfde zijn als vorig jaar qua deelnemers.
Super!
We zijn nog iets aan't uitwerken voor de start...
een specialleke :-)
koereureke94
Mountainbiker

Post by koereureke94 »

Kdenk dak al wel iets heb gehoord van da specialleke. :-D maar wij zijn al een aantal weken ingeschreven maar hebben nog steeds geen mail gehad. Is dit normaal en gaan we deze bijna krijgen of niet? Kwestie van zeker te zijn...
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

de verantwoordelijke van die dingen is deze week in de Vogezen aan't mountainbiken, maar zondag zijn ze terug en zal ik hem eens aanporren om alles zo snel mogelijk door te sturen!
Hij staat in de wisselzone met de 24u, geef hem daar maar eens onder zijn vijs :-)
koereureke94
Mountainbiker

Post by koereureke94 »

Tis nu nie da het dringend is. We wouden gewoon weten of dat normaal is en omdat we stilletjes aan aan de praktische voorbereidingen moeten beginnen aangezien het over 2 tal weken examens zijn. Hopelijk zijn die rap voorbij da we er eens tegenaan kunne gaan me het véloke. :bounce:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Nog één maand en 't is zover!
perre
Mountainbiker

Post by perre »

moeten we dit jaar ook een verklaring van goede gezondheid kunnen voorleggen
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

perre wrote:moeten we dit jaar ook een verklaring van goede gezondheid kunnen voorleggen
Yep, paper nog niet aangekregen via de mail??

Anders pb je de organisatie(Spooky) of mail je rechtstreeks naar de mannen van MTB Westel... :wink:
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Hoe gaat dat in zen werk zo een papier van goede gezondheid? Gewoon even langs huisarts of moet je hier testen voor afleggen bij een sportdokter? Ze hebben me gevraagt om mee te doen en met mene stomme kop nog ja gezecht ook de ploeg is al ingeschreven dus ik kan ne meer terug
Post Reply