Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

Re: parcours

Post by den mountenbiker »

sint Martinus wrote:Hallo Allen,

Ik ben nog nooit in OVL komen biken ( limburg is o zo schoon ;) ) maar voor een rit van 75km lijkt het wel eens de moeite om af te zakken. Wat mag ik van het parcours verwachten? singletracks? weet iemand het aantal hm's?
Thnx
Geen HM wel veeeel bos en single tracks,prive passage's ,heb hier al gereden,die weten wat MTB is zulle niet twijfelen :wink:
waltergps
Mountainbiker

Post by waltergps »

Hoe te bereiken als je vanaf Deinze komt?

Wegenwerken en omleidingen zie ik maar wat doen best?????
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

waltergps wrote:Hoe te bereiken als je vanaf Deinze komt?

Wegenwerken en omleidingen zie ik maar wat doen best?????
langs de vaart van Deinze naar Nevele en dan zo naar Lotenhulle lijkt mij het best. Ik weet wel nie hoe en waar die werken juist zijn.
gebruik anders de 3 laatste letterkes uit uwe naam om der te raken :P
ORIMA
Mountainbiker

Post by ORIMA »

Heb gehoord dat de weg van Deinze naar Lotenhulle terug open is.
Mask
Mountainbiker

LOTENHULLE

Post by Mask »

Heb al 2 reminders gekregen van de organisatie en daarom zal Mask ook komen vlammen in Lotenhulle. En als 't niemeer regent zal 't er stuiven!

MASK
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: parcours

Post by Herder Alex² »

den mountenbiker wrote:
sint Martinus wrote:Hallo Allen,

Ik ben nog nooit in OVL komen biken ( limburg is o zo schoon ;) ) maar voor een rit van 75km lijkt het wel eens de moeite om af te zakken. Wat mag ik van het parcours verwachten? singletracks? weet iemand het aantal hm's?
Thnx
Geen HM wel veeeel bos en single tracks,prive passage's ,heb hier al gereden,die weten wat MTB is zulle niet twijfelen :wink:
[-X Je mag een Limburger niet voorliegen dat er hier "veel bos" is. Als je hier 10 bomen samen ziet, denken ze al snel aan een bos #-o :-D Je kan Limburg niet vergelijken met dit deel van Oost-Vlaanderen. Er zitten een aantal bosjes in met wat mooie single-tracks met heel wat draaien en keren. Dit is een mooie vlakke tocht over veldwegen, boereslagkes, bosdreven, smalle paadjes enz, en zonder veel hoogtemeters. De paar bruggen en molshoopjes zullen de enige hoogtemeters zijn. Deze rit krijgt veel respect vanwege de moeite die de organisator zich getroost om zo veel privéstukken te gebruiken (volgens mij koopt hij die privé-eigenaars om :-D ). Maar ook de bevoorradingen, het ontbijt, de verzorgde après typeren deze organisatie. Zeker komen meedoen zou ik zeggen!
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Aha "MASK" nog ne tegenterter kzal ook aanwezig zijn mee nog ne collega maar heb wel een zware vrijdagavond in tvooruitzicht dus zet ik maar mee den noene aan :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Lotenhulle is te bereiken vanaf Deinze richting Aalter; geen wegenwerken meer!!

Vanaf afrit Aalter ( E40) kan je richting Deinze ook door tot Lotenhulle alhoewel er wegenborden staan. Er zijn echter (nog) geen werken bezig.

Wie van richting Tielt komt kan in Ruiselede de weg rechts richting 'Poeke' nemen om zo tot in Lotenhulle te komen. ( =kortste weg )
Mask
Mountainbiker

Post by Mask »

Ja Slappetieze, en ge moest ne keer weetn da'k ook in den achternoene ga. 'k E gepeisd van rond ten enen an te zetn. Miskien komn me mallekoar tegens ip da feestje vrijdagavnd en keunen me daor afspreekn veur zaterdag. Alleseins de complimentn en tot tons

Mask
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

slappetieze2 wrote: heb wel een zware vrijdagavond in tvooruitzicht dus zet ik maar mee den noene aan :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: .
+1 :drunk: vrijdagavond een zwaar verjaardagsfeestje van mijn petekind die er 18 wordt!! Ik probeer ook rond de middag op m'n zadel te geraken en zien dat ik er aan de andere kant er nie terug af val!! #-o Steeds een goed georganiseerde tt waar we telkenjare graag naar terugkeren.Het aantal km dat ik rij zie ik wel onderweg...naargelang het aantal liters gerstenat de avond ervoor!! :lol: tot zaterdag...
dingo 8)

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Post Reply