04/06/2011 Hagelandse crono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ik doe ook mee, zal alvast een battle worden voor de laatste plaatsen. Hoop dat ik met mijn +100kg nog wat jus over heb na Cimes de Waimes. Wel fijn zo, 2 marathons in 1 week!
Madeiros
Mountainbiker

Re: hagelandse chrono

Post by Madeiros »

jean wrote:hoe moeten we het parcour inschatten qua opbouw?Rustige aanloop met het venijn in de staart?Invliegen vanaf het begin of waar moeten we gas inhouden?
Eerste 30km het zwaarst, daar continu in 't rood wordt afgestraft.(zo was da bij mij toch) :lol:

Maar dat hangt natuurlijk ook veel van uw conditie af.
Hoeveel hoogtemeters staan er ongeveer op het programma?
Tussen de 900 en 1000.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ook ingeschreven voor de cimes + hagelandse chrono, beide voor de eerste maal deelname...
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

Kraura wrote:Ik doe ook mee, zal alvast een battle worden voor de laatste plaatsen. Hoop dat ik met mijn +100kg nog wat jus over heb na Cimes de Waimes. Wel fijn zo, 2 marathons in 1 week!
spijtig dat de lcmt samen valt anders concurent voor de laatste plaats weeg 102 maar la reid kan ik wel duelerer voor de laatste plaats ge ziet maar he :bounce:
Keyzerpol
Mountainbiker

Bevooraadingen

Post by Keyzerpol »

Waar zitten de bevooradingen ergens ?

Is het min of meer hetzelfde traject als vorig jaar, kwestie van mijn indeling nog wat te perfectioneren t.o.v vorig jaar (had wa jus over op 't laatst nadat ik wa snel was gestart en 't midden deel te kalm heb aangepakt) :roll:
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

de laatste dagen van de voorinschrijvingen, lopen bijna af, schrijf dus nog vlug in, ze geven 35° en na de crono pas regen, da komt dus goe.
Ook wordt er onder de voorinschrijvingen vannalles veloot, zie www.mtbteamlangdorp.be

tot zaterdeg
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

fillevlo wrote:de laatste dagen van de voorinschrijvingen, lopen bijna af, schrijf dus nog vlug in, ze geven 35° en na de crono pas regen, da komt dus goe.
Ook wordt er onder de voorinschrijvingen vannalles veloot, zie www.mtbteamlangdorp.be

tot zaterdeg
Dat komt goed #-o , 35 grade amai nog warmer dan vorig jaar. Toen was m'n bidon al op 10km na de bevoorrading .
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

genoeg cafe's onderweg he :-D
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Da gaat ni tengoede van mijn klassement zijn peinsk.
Post Reply