04/06/2011 Hagelandse crono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: hagelandse chrono
Eerste 30km het zwaarst, daar continu in 't rood wordt afgestraft.(zo was da bij mij toch)jean wrote:hoe moeten we het parcour inschatten qua opbouw?Rustige aanloop met het venijn in de staart?Invliegen vanaf het begin of waar moeten we gas inhouden?
Maar dat hangt natuurlijk ook veel van uw conditie af.
Tussen de 900 en 1000.Hoeveel hoogtemeters staan er ongeveer op het programma?
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
spijtig dat de lcmt samen valt anders concurent voor de laatste plaats weeg 102 maar la reid kan ik wel duelerer voor de laatste plaats ge ziet maar heKraura wrote:Ik doe ook mee, zal alvast een battle worden voor de laatste plaatsen. Hoop dat ik met mijn +100kg nog wat jus over heb na Cimes de Waimes. Wel fijn zo, 2 marathons in 1 week!
Bevooraadingen
Waar zitten de bevooradingen ergens ?
Is het min of meer hetzelfde traject als vorig jaar, kwestie van mijn indeling nog wat te perfectioneren t.o.v vorig jaar (had wa jus over op 't laatst nadat ik wa snel was gestart en 't midden deel te kalm heb aangepakt)
Is het min of meer hetzelfde traject als vorig jaar, kwestie van mijn indeling nog wat te perfectioneren t.o.v vorig jaar (had wa jus over op 't laatst nadat ik wa snel was gestart en 't midden deel te kalm heb aangepakt)
de laatste dagen van de voorinschrijvingen, lopen bijna af, schrijf dus nog vlug in, ze geven 35° en na de crono pas regen, da komt dus goe.
Ook wordt er onder de voorinschrijvingen vannalles veloot, zie www.mtbteamlangdorp.be
tot zaterdeg
Ook wordt er onder de voorinschrijvingen vannalles veloot, zie www.mtbteamlangdorp.be
tot zaterdeg
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Dat komt goedfillevlo wrote:de laatste dagen van de voorinschrijvingen, lopen bijna af, schrijf dus nog vlug in, ze geven 35° en na de crono pas regen, da komt dus goe.
tot zaterdeg