Leuke rit...de 57 gereden die er 60 bleken te zijn maar.....dik inorde!!
Bedankt aan de organisatie!!!
@Adrenalize : Weer met de brommer? ;D
Bedankt voor het filmpje!
Za 21/05/2011 St-Michiels / Brugge :: 18de Polder en Bossent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hey Bikers,
De Brugse Bikers bedanken de 858 mountainbikers (461 op zaterdag + 397 op zondag) die deelgenomen hebben aan de rit.
Er werd nog een rood – zwarte camelbak gevonden, die achtergelaten werd in de cafetaria van de Veemarkt. De eigenaar kan contact opnemen op het telefoonnr 0475/48 84 35.
Trouwens bedankt voor de positieve reacties
Groetjes Yves en de Brugse Bikers club
De Brugse Bikers bedanken de 858 mountainbikers (461 op zaterdag + 397 op zondag) die deelgenomen hebben aan de rit.
Er werd nog een rood – zwarte camelbak gevonden, die achtergelaten werd in de cafetaria van de Veemarkt. De eigenaar kan contact opnemen op het telefoonnr 0475/48 84 35.
Trouwens bedankt voor de positieve reacties
Groetjes Yves en de Brugse Bikers club
-
Dreten diesel
- Mountainbiker
Post by Dreten diesel »
Hier zaterdag ook de 75 gereden uiteidelijk 80 op de teller mooie rit al vond ik het eerste deel door de bossen leuker dan het stuk langs meetkerke. tot aan 65 km ging het goed maar daarna last van kramp(iemand een oplossing tekort aan suiker,drank?)
waardoor gem ferm omlaag ging op einde toch nog 21.5km/u.
Goeie bev, bepijling tot de volgende .
aan de org.
Adrenalize mooi filmpje we worden het stilaan gewoon
Goeie bev, bepijling tot de volgende .
Veeeeel meer drinken,ik heb op mijn Polar een timer,en ik heb de timer gezet op 15 minuten en dan krijg ik een piepsigniaal en dan drink ik ,Dreten diesel wrote:Hier zaterdag ook de 75 gereden uiteidelijk 80 op de teller mooie rit al vond ik het eerste deel door de bossen leuker dan het stuk langs meetkerke. tot aan 65 km ging het goed maar daarna last van kramp(iemand een oplossing tekort aan suiker,drank?)waardoor gem ferm omlaag ging op einde toch nog 21.5km/u.
Goeie bev, bepijling tot de volgende .![]()
![]()
aan de org.
ongeveer 10 slokken,ik heb altijd 2 tot 3 bussen mee .En op de bevoorrading banaan eten en drinken.
En tot nu toe geen krampen meer gehad . Dus VEEEEEEEEL DRINKEN!!!
Ik ben van thuis vertrokken uit Beernem den tocht gereden 80km plus
30km geen en terug , toch bijna 3.5l gedronken geen krampen gehad
gemidd 25.4 km. GR stef
-
Dreten diesel
- Mountainbiker
-
Cristal biker
- Mountainbiker
Post by Cristal biker »
Het was een leuk tochtje, ik heb zaterdag de 57km (60 voor juist te zijn) en zondag heb ik de 30 km gereden samen met m'n jongste zoontje. Het was z'n eerste toertocht en hij heeft zich rot geamuseerd zegt hij. Geen enkele keer geklaagd en een avs van 16,5.
Qua organisatie dik in orde, al vond ik zaterdag dat er hier en daar wat meer pijltjes mochten zijn.
Qua organisatie dik in orde, al vond ik zaterdag dat er hier en daar wat meer pijltjes mochten zijn.
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Ik heb voor de eerste maal deelgenomen aan een tocht in regio Brugge. Ben blij dat ik de verplaatsing gemaakt heb, mooi parcours (60km), maar soms wel zoeken achter de pijltjes, witte achtergrond valt niet zo goed op. Maar me goed geamuseerd!
Waranderijder van Werken
Waranderijder van Werken