Geen HM wel veeeel bos en single tracks,prive passage's ,heb hier al gereden,die weten wat MTB is zulle niet twijfelensint Martinus wrote:Hallo Allen,
Ik ben nog nooit in OVL komen biken ( limburg is o zo schoon) maar voor een rit van 75km lijkt het wel eens de moeite om af te zakken. Wat mag ik van het parcours verwachten? singletracks? weet iemand het aantal hm's?
Thnx
Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Re: parcours
Post by den mountenbiker »
- Gobi
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie
langs de vaart van Deinze naar Nevele en dan zo naar Lotenhulle lijkt mij het best. Ik weet wel nie hoe en waar die werken juist zijn.waltergps wrote:Hoe te bereiken als je vanaf Deinze komt?
Wegenwerken en omleidingen zie ik maar wat doen best?????
gebruik anders de 3 laatste letterkes uit uwe naam om der te raken
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Re: parcours
Post by Herder Alex² »
den mountenbiker wrote:Geen HM wel veeeel bos en single tracks,prive passage's ,heb hier al gereden,die weten wat MTB is zulle niet twijfelensint Martinus wrote:Hallo Allen,
Ik ben nog nooit in OVL komen biken ( limburg is o zo schoon) maar voor een rit van 75km lijkt het wel eens de moeite om af te zakken. Wat mag ik van het parcours verwachten? singletracks? weet iemand het aantal hm's?
Thnx
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
Aha "MASK" nog ne tegenterter kzal ook aanwezig zijn mee nog ne collega maar heb wel een zware vrijdagavond in tvooruitzicht dus zet ik maar mee den noene aan
.
GR.SL.T.2.

GR.SL.T.2.
Lotenhulle is te bereiken vanaf Deinze richting Aalter; geen wegenwerken meer!!
Vanaf afrit Aalter ( E40) kan je richting Deinze ook door tot Lotenhulle alhoewel er wegenborden staan. Er zijn echter (nog) geen werken bezig.
Wie van richting Tielt komt kan in Ruiselede de weg rechts richting 'Poeke' nemen om zo tot in Lotenhulle te komen. ( =kortste weg )
Vanaf afrit Aalter ( E40) kan je richting Deinze ook door tot Lotenhulle alhoewel er wegenborden staan. Er zijn echter (nog) geen werken bezig.
Wie van richting Tielt komt kan in Ruiselede de weg rechts richting 'Poeke' nemen om zo tot in Lotenhulle te komen. ( =kortste weg )
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
slappetieze2 wrote: heb wel een zware vrijdagavond in tvooruitzicht dus zet ik maar mee den noene aan![]()
![]()
![]()
![]()
.
+1vrijdagavond een zwaar verjaardagsfeestje van mijn petekind die er 18 wordt!! Ik probeer ook rond de middag op m'n zadel te geraken en zien dat ik er aan de andere kant er nie terug af val!!
Steeds een goed georganiseerde tt waar we telkenjare graag naar terugkeren.Het aantal km dat ik rij zie ik wel onderweg...naargelang het aantal liters gerstenat de avond ervoor!!
tot zaterdag...
dingo![]()
GR.SL.T.2.![]()
![]()
![]()
![]()