Technisch parcours te Wetteren gepland...

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Besten,
Wel de burgervader is dus gevallen op het parcour zondag en daardoor gaat men het parcour effe aanpassen. Het was off. openingsdag. Aldus kannal 3 welke een opname deed. Terinfo In het Gentse ontvangt men die wel niet, wel in Laarne. Rudy VdE.
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Ik ben van plan om deze vrijdag nog eens naar de warande af te zakken... kandidaten om nieuwe omloop mee te verkennen?
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Hoe laat ?
We kunnen evt. in de buurt afspreken!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

vrijdag zou ik ook eens kunnen, moet daar dan wel ten laatste rond 16u45 opnieuw naar huis vertrekken... maar naar mij moet ge nie kijken... kga toch nog eens gaan mee beethoven...
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Besten, Ja door die topic komt er zeker wat volk uit Gent afgezakt naar Wetteren. We zien zeker wat het oplevert. Thx Freezy. Rudy VdE.
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Ik was zaterdag aanwezig en ik heb de burgervader niet op een MTB zien zitten. Misschien even voor de reportage misschien, maar die heb ik niet gezien.
Ik zie het ook wel zitten om vrijdag in de late namiddag eens naar de Warande te komen.

Vorige week zondag heb ik de Boskantse route eens gereden. Wel een mooie route, maar niet echt het pure mtb-en. Als ik er vrijdag geraak kan ik voor de geïnteresseerden wel een plannetje van de Boskanste route meebrengen.
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Ik moet morgen niet werken, ik kan dus tijdens het grootste deel van de dag afspreken. Moet wel ten laatste om 6 uur thuis zijn, want 'k moet naar een wijndegustatie.
Welk uur spreken we af?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

ik ga morgen rond 14u30 eens gaan, gewoon beetje rondtoeren, heb de laatste 14 dagen maar 48km gereden wegens ziekte en zaterdag ist michelbeke en zondag beachrace... dus kga toch nog een beetje op de fiets zitten... zal deugd doen aan de benen???

zal er rondrijden van +-14u30 tot 15u30... (richttijden eh, geen zekerheid)
als ik er ben, zal ik met lichtgroene/bruine trui en zwart/lichtgroene broek rijden op een witte fiets...
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

zal er ook zijn vanaf +/- 14 uur. Ge ken mij aan mijn US Postal truiken
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Ge zult mij daar ook zien tegen ten 2'en.
Zwart truike van thompson.
Post Reply