gardameer
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Liever een huis ze ben niet echt liefhebber van camping toestanden.stevy wrote:moet het echt een huis zijn. je kan ook steeds een stacaravan huren op een camping
Niks tegen ze maar aan mij niet besteed.
En ondertussen reeds verlegt naar de streek rond de ventoux omdat er geen huizen genoeg in aanbieding staan.
ALLEN BEDANKT!!!!!! voor u reactie's.
Moest je iets tegen komen dan graag een seintje.
Greetzzz
Bakkerke
Hoe is het geweest Stevy?
Iemand nog last minute tips/GPS tracks voor (kotere) ritten die ik zeker gereden moet hebben? Verblijf in Riva.
Zag al mooie beelden van de ponale, die wil ik zeker eens doen.
Ik ga samen met m'n vrouw, dus elke dag met de MTB op pad zal er niet inzitten.
We gaan waarschijnlijk ook de koersfiets(en) meenemen... of toch maar niet?
Ben al ff niet meer bezig met het afhalen van tracks, maar nu lukt het me niet om een .GPX file te openen en ik zit even vast... hulplijn?
Iemand nog last minute tips/GPS tracks voor (kotere) ritten die ik zeker gereden moet hebben? Verblijf in Riva.
Zag al mooie beelden van de ponale, die wil ik zeker eens doen.
Ik ga samen met m'n vrouw, dus elke dag met de MTB op pad zal er niet inzitten.
We gaan waarschijnlijk ook de koersfiets(en) meenemen... of toch maar niet?
Ben al ff niet meer bezig met het afhalen van tracks, maar nu lukt het me niet om een .GPX file te openen en ik zit even vast... hulplijn?
-
stevy
- Mountainbiker
- Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"
kawa moest je willen dan mag je nog even langskomen dan help ik je met je gpx bestanden. Ik dacht dat je van hasselt was dit is dus niet ver je kan met altijd effe bellen op het nr 011740203
Het was een zeer kort intermezzo in italia. Ik heb de koersfiets maar meegenomen. Ik vond het te gevaarlijk de montebaldo af te rijden helemaal alleen. Dan maar met de koersfiets omhoog rijden.
Spijtig dat het weer vanaf 1200 m niet meer te doen was regen en 4 graden.
De eerste dag heb ik niet kunnen rijden wegen problemen met de fiets en alles was gesloten omdat het een feestdag was.
Het was een zeer kort intermezzo in italia. Ik heb de koersfiets maar meegenomen. Ik vond het te gevaarlijk de montebaldo af te rijden helemaal alleen. Dan maar met de koersfiets omhoog rijden.
Spijtig dat het weer vanaf 1200 m niet meer te doen was regen en 4 graden.
De eerste dag heb ik niet kunnen rijden wegen problemen met de fiets en alles was gesloten omdat het een feestdag was.
- xuomi
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch
Kawa no problem, ik ben er ook en heb mijne laptop met tracks mee.kawa wrote:Hoe is het geweest Stevy?
we zitten toch in hetzelfde hotel dus zal u wel wa tracks geven.
See you on saterday en laat da race machien maar thuis, neem uw madam maar mee op de mtbike
Last edited by xuomi on Sun 22 May 2011 20:00, edited 1 time in total.
Mijn vrouw heeft enkel een racefiets.... daarom dat ik eraan denk om ook mijn racer mee te nemen. Als we dan één dag eens een wegritje kunnen maken hebben we dat ook weer eens gehad he.xuomi wrote:
See you on saterday en laat da race machien maar thuis, neem uw madam maar mee op de mtbike
Ik heb van Gilbo al enkele wegtracks ontvangen om te gaan rijden.
Hoe zit het eigenlijk in dat hotel met die fietsenstalling? Best toch ook maar een goei slot meenemen?
Tot zaterdag, en hopelijk goei weer!
Voor mij gaat het ook de eerste keer zijn dat ik met de wagen door Oostenrijk ga rijden. Ik heb daar zo'n vignet nodig he? Koop je dat gewoon ter plaatse of best op voorhand in BE?
-
dflament
- Mountainbiker
Ik zit van 9 tot 23 juli in Moniga del Garda en wou enkele malen met de voiture richting noorden rijden, zonodig ook oostkant (Monte Baldo) voor enkele tourkes. Alleen ... ben ik maar alleen. Iemans rond die periode ook in die omgeving die goesting heeft in een toerke.
Effe samenvatten dus
Beschik over GPS Edge705, conditie is ni slecht maar ben ook gene Sven Nijs. (Ik rij voor de fun, ni voor de spieren). Doe hier regelmatig tochten van 50km+ met max. 600hm (Opt gemak wel, ik zen echt gene racer). Den bike is nen 130mm fully. Klimmen is fun, maar afdalen toch nog plezanter. Technisch is plezant maar snelheid toch nog iets meer. Kwil regematig stoppen voor een foto'ke en een drankse.
Laat maar iets weten!
Effe samenvatten dus
Beschik over GPS Edge705, conditie is ni slecht maar ben ook gene Sven Nijs. (Ik rij voor de fun, ni voor de spieren). Doe hier regelmatig tochten van 50km+ met max. 600hm (Opt gemak wel, ik zen echt gene racer). Den bike is nen 130mm fully. Klimmen is fun, maar afdalen toch nog plezanter. Technisch is plezant maar snelheid toch nog iets meer. Kwil regematig stoppen voor een foto'ke en een drankse.
Laat maar iets weten!