Zo 22/05/2011 Mechelen :: 4de PG Bike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
parcours op GPS-track ziet er hetzelfde uit als vorig jaar maar niet helemaal : we doen het dit jaar in de andere zin .... dus reserves houden voor de MBX-tracks langs de E19, die komen nu op het einde .... her en der enkele nieuwe stukjes, o.a. rondom Nieuwenrode ... dit jaar 3 bevoorradingen om de verwarring te vermijden dus:
20km - geen bevoorrading
35km - 1 bevoorrading, bos van Aa, Hombeek (18km)
50km - 2 bevoorradingen, bos van Aa, Hombeek (18km) + den Taver, Humbeek (35km)
75m - 3 bevoorradingen, bos van Aa, Hombeek + P&G Strombeek-Bever ( 37km) + den Taver, Humbeek (60km )
Afstanden:
20km = 20
35km = 37
50km = 52
75km = 74
noteer alvast het noodnummer : 0473.736.349 ... hoewel met dit weer moet je enkel schrik hebben voor wat zand in uw lagers
20km - geen bevoorrading
35km - 1 bevoorrading, bos van Aa, Hombeek (18km)
50km - 2 bevoorradingen, bos van Aa, Hombeek (18km) + den Taver, Humbeek (35km)
75m - 3 bevoorradingen, bos van Aa, Hombeek + P&G Strombeek-Bever ( 37km) + den Taver, Humbeek (60km )
Afstanden:
20km = 20
35km = 37
50km = 52
75km = 74
noteer alvast het noodnummer : 0473.736.349 ... hoewel met dit weer moet je enkel schrik hebben voor wat zand in uw lagers
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
nog rap ne nieuwe derailleur steken
juist kapot getrapt
in de schorre
maar ben morgen zeker paraat
juist kapot getrapt
maar ben morgen zeker paraat
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Vandaag de 50km geredenwaren eerder 55km maar kom.....
Veel boerewegentjes op het laatste stuk was het plezantste vond ik naast de autosnelweg met de singletracks.
Het Pakket dat we na de rit kregen vond ik ook wel heel tof
En de bevoorrading waren ook weer in orde
Veel boerewegentjes op het laatste stuk was het plezantste vond ik naast de autosnelweg met de singletracks.
Het Pakket dat we na de rit kregen vond ik ook wel heel tof
En de bevoorrading waren ook weer in orde
Ik had net voldoende hm op de 75km dat laatste stukje naast de zenne heen en terug toch tegen de krampen af gereden Ben weer veel te snel vertrokken denk ik en te wijnig gedronken. Als je naar hier kwam om HM te doen dan moest je toch weten dat je aan de verkeerde tt vertrok de ardennen liggen ergens anders Na de 2 bevoorading toch enkele nieuwe stukken leren kennen.Blitz wrote:Heb de 75km gedaan, pijltjes waren goed zichtbaar geplaatst. Bevoorading was in orde, was snelle tocht alleen wat te weinig hoogtemeters. Toch proficiat aan de organisatie!