als ie zo getraind is dat ie top 100 ambieert in bovenvermelde cyclo's, dan hoeft ie zeker nie te twijfelen
en wie weet wordt ie gebeten door t beestje
Post by bostrippertje »
Wij zullen rond 7u15 toekomen om zeker op tijd te kunnen starten. Als alles goed zit doen we de 130km, ik moet juist maken dat ik tegen ten laatste om 17u30 in Diksmuide ben voor een huwelijksfeest, orders van de vrouwbushrider wrote:We zullen er bij zijn en proberen om 7.30 h op de parking te zijn om zeker tegen 8h te vertrekken . We zien wel waar we uitkomen.Turfke wrote:Belofte maakt schuld, zonder tegenslag gaan we minstens voor de 100.
Met voor en achter mij (afhankelijk van hun startuur en gekozen afstand) een aantal andere Grysperre's waaronder zeker één Grysmerrie!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen mannen .
Post by The Doctor 46 »
Post by Ghost-biker »
Pff , kan mij nie schelen , wereld is voor mij al vergaan vorige week toen ik vernam dak de HM niet zou kunnen rijden.pliepla wrote:Morgen om 18:00 h wordt het einde van de wereld voorspeld. De herdermarathon lijkt me een waardige afsluiter![]()
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110520_065
Ik hoop maar dat ik op tijd terug binnen ben zodat ik proper gewassen naar het laatste oordeel kan