11/06/2011 Regiotour

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
debiker
Mountainbiker

Re: Regiotour 2011 - 11 juni !

Post by debiker »

MaC'Red wrote:
MC Johan wrote:
debiker wrote: op de site gekeken maar nergen iets gevonden om reeds in te schrijven
of kan dit pas later ?
Dat zal via de site kunnen, maar ik denk dat dit nog veel te vroeg is.
Ik zou zeggen, ga begin mei eens kijken op de site
ondertussen is dat reeds al mogelijk om vooraf in te schrijven.

MaC'Red 8)

Is ondertussen ook al in orde !! :P
Ingeschreven =D>
Regiosportdienst
Mountainbiker

Rechtzetting Regiotour 2011

Post by Regiosportdienst »

Beste wielerliefhebber,

13de Regiotour gaat door op 11 juni 2011 (70 - 100 - 130 km + nieuw start to MTB 20 km)!!! www.regiosport.be =D>

Zwaenepoel Jo. sporftunctionaris Zottegem. :-D
Necky1978
Mountainbiker

Post by Necky1978 »

Terug van de partij voor de 4e keer op rij, startend vanuit Denderwindeke ipv Nederhasselt, het parcours zou ook vernieuwd zijn, ik kijk er al naar uit.

De eerste keer reed ik de 100 km, sinds 2009 ben ik overgeschakeld naar 130 km, ik ben benieuwd welke veranderingen in het parcours ziten.
The natural
Mountainbiker

Post by The natural »

Iemand al meer (detail-)info over de voorgestelde omlopen? Vooral die van 100 km interesseert mij. Op de website zag ik dat die onder meer Erpe-Mere, Denderhoutem, Ninove, Geraarsbergen, Zottegem en Herzele aandoet.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Zijn er ergens hoogtemeters te vinden?
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

el gordo wrote:Zijn er ergens hoogtemeters te vinden?
Zou ik ook wel in geïnteresseerd zijn!
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

JurgenG wrote:
Precies niet veel info van bekend; op de site staat niet veel info over de tochten zelf...

Heeft er iemand de gegevens van vorig jaar beschikbaar - bij voorkeur de 70K? De toeren zijn dan wel vernieuwd, maar dan heb ik toch al een idee...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

el gordo wrote:
JurgenG wrote:
Precies niet veel info van bekend; op de site staat niet veel info over de tochten zelf...

Heeft er iemand de gegevens van vorig jaar beschikbaar - bij voorkeur de 70K? De toeren zijn dan wel vernieuwd, maar dan heb ik toch al een idee...
Ik heb reeds een mail gestuurd naar de sportdienst van zottegem maar tot heden geen reactie. Wat het parcours betreft kan ik u zeggen dat het nog niet half zo zwaar is dan de Herdermarathon indien ge die zou hebben gereden.

Het parcours heeft vooral de landelijke veldwegels aan elkaar geknoopt en dit voor zo'n 70 / 100 en 130 km. Voor de 130 km krijgt ge er wel een redelijke pittige lus bij rond Brakel en Lierde.

Het is nu de 12de keer dat ik deze rij en in 2008 was het een editie om van te vloeken, de godganse dag regenbuien en ikzweer u plechtig dat het dan een editie was op karakter.

Het Regiotour parcours van 2009

MaC'Red 8)
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ingeschreven en betaald zoals altijd voor de 100 km vanaf Erpe-Mere. Voordeel is dat de muur en bosberg ongeveer in het midden komen. Voor de rest zullen we wel zien welk parkour het gaat worden.

De regen editie van 2008 was de max, echt eentje voor in te kaderen, 100 km ploeteren. :-D
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Echt niemand die wat info heeft over hm en offroad % ??
Zou 130 km willen bollen.
Grtz
Post Reply