Zo 15/05/2011 Puivelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sonny MTB
Mountainbiker

Post by Sonny MTB »

De biker met bril die dikwijls verkeerd reek was ik :-) . Mij eveneens geergerd aan de houding van ditzelfde groepje bikers. Daar achter blijven rijden is risico op valpartij, dus tandje bij en de groepje voorbijgestoken.
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

We hebben je zien rijden, op een Lefty hé :-)

Maar je wist wel dat het daar op een gegeven moment op een oprit was, met steentjes. Ben je maar blijven volgen. De rest stond te twijfelen aan 't straat. Dus : goed gedaan ! =D>

Mijn bikemaat kwam zelfs bijna ten val toen één van die losers het te druk had met onnozel te doen en zo bijna viel door op een steen te rijden. Hij moest uitwijken en 't was schouder tegen schouder. Hadden hun bikes in elkaar gehaakt was't prijs. Dju toch... :evil:
Sonny MTB
Mountainbiker

Post by Sonny MTB »

Inderdaad ik was degene met de lefty. Dat van die oprit wist ik nog van vorige rit die daar passeerde :wink:
Jewie
Mountainbiker

Post by Jewie »

waar rijden jullie zondag mtbert en svekken dan kan ik mijn oma en opa bellen om mee te rijden met jullie.
ps zondagmiddag gaan we pannekoeken eten met jullie vrouwen
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Jewie wrote:waar rijden jullie zondag mtbert en svekken dan kan ik mijn oma en opa bellen om mee te rijden met jullie.
dream on, al moest ge een moteurke op uwen bike schroeven dan kunt ge nog nie volgen :lol:
Giant2612
Mountainbiker

Post by Giant2612 »

Ik vind het een beetje kort door de bocht om die mannen van de Billhillies af te schilderen als krapuul...Ik ken ze persoonlijk en vind ze geen hooligans! Ik ken er andere.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Jewie wrote:waar rijden jullie zondag mtbert en svekken dan kan ik mijn oma en opa bellen om mee te rijden met jullie.
niveau :roll:
Bevestiging van het bovengenoemde....
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Is het woord krapuul gevallen ? Dan niet uit mijn mond [-X Maar als je er zo over denkt...

Feit is wel dat ze een storend gedrag vertonen en dit op een forum gerust mag verteld worden.

En als je me nu wilt excuseren.... :wink:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Giant2612 wrote:Ik vind het een beetje kort door de bocht om die mannen van de Billhillies af te schilderen als krapuul...Ik ken ze persoonlijk en vind ze geen hooligans! Ik ken er andere.
Ik kan u geloven, maar dan hadden ze verleden zondag toch nen serieuze offday! Ze gedroegen hun allerminst sympathiek!
Post Reply