Zo 15/05/2011 Puivelde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We hebben je zien rijden, op een Lefty hé 
Maar je wist wel dat het daar op een gegeven moment op een oprit was, met steentjes. Ben je maar blijven volgen. De rest stond te twijfelen aan 't straat. Dus : goed gedaan !
Mijn bikemaat kwam zelfs bijna ten val toen één van die losers het te druk had met onnozel te doen en zo bijna viel door op een steen te rijden. Hij moest uitwijken en 't was schouder tegen schouder. Hadden hun bikes in elkaar gehaakt was't prijs. Dju toch...
Maar je wist wel dat het daar op een gegeven moment op een oprit was, met steentjes. Ben je maar blijven volgen. De rest stond te twijfelen aan 't straat. Dus : goed gedaan !
Mijn bikemaat kwam zelfs bijna ten val toen één van die losers het te druk had met onnozel te doen en zo bijna viel door op een steen te rijden. Hij moest uitwijken en 't was schouder tegen schouder. Hadden hun bikes in elkaar gehaakt was't prijs. Dju toch...
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
niveauJewie wrote:waar rijden jullie zondag mtbert en svekken dan kan ik mijn oma en opa bellen om mee te rijden met jullie.
ps zondagmiddag gaan we pannekoeken eten met jullie vrouwen
Bevestiging van het bovengenoemde....
- svekken
- Mountainbiker
Ik kan u geloven, maar dan hadden ze verleden zondag toch nen serieuze offday! Ze gedroegen hun allerminst sympathiek!Giant2612 wrote:Ik vind het een beetje kort door de bocht om die mannen van de Billhillies af te schilderen als krapuul...Ik ken ze persoonlijk en vind ze geen hooligans! Ik ken er andere.