Za 21/05/2011 St-Michiels / Brugge :: 18de Polder en Bossent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi Bikers,

Steven (Transalp) Je kan aanpikken ter hooge van de lac van loppem. Dit is relatief kort na de start, zo'n 7 km.

Normaal gezien doe ik ook dees rit voor de 75 en start ongeveer rond de middag.

Vele groetjes Yves
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi Bikers,

Steven (Transalp) Je kan aanpikken ter hooge van de lac van loppem. Dit is relatief kort na de start, zo'n 7 km.
Opgelet, de break bij de BMW garage is verplaatst naar de roeiclub. Deze zit wel op de 75 km.
Normaal gezien doe ik ook dees rit voor de 75 en start ongeveer rond de middag.

Vele groetjes Yves
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

zal hier ook op zaterdagmorgen rond 08.30 uur starten voor de 57 km. Kom met het fietsje van Wenduine. :-D :
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Zal aanwezig zijn met een paar Brigandsbikers :wink:
Starten rond 13u30 ter plaatse voor deze altijd al mooie tocht in de streek rond "Brugge die schone"
En het wordt terug een schoon weertje 8)
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

De pijlen hangen al uit omgeving ben er verschillende tegen gekomen op training.....
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

kan het zijn dat de zelfste organisatie ook een toertocht voor wielertoeristen organiseert op deze dag? Afstanden zijn 80 & 105km en zou de molentocht moeten heten.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

kben ze ook tegengekomen op de oude baan van brugge naar oostende...wit blauwe pijltjes dachtek...tot zondag!
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Coster9 wrote:kan het zijn dat de zelfste organisatie ook een toertocht voor wielertoeristen organiseert op deze dag? Afstanden zijn 80 & 105km en zou de molentocht moeten heten.
Zou dat ook graag weten. In afwachting van de aankoop van een tweedehandse cyclo-cross fiets, wil ik graag de 105km fietsen.
Ik merk op dat er concurrentie is met de SMT rit.
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

i-Mac wrote:
Coster9 wrote:kan het zijn dat de zelfste organisatie ook een toertocht voor wielertoeristen organiseert op deze dag? Afstanden zijn 80 & 105km en zou de molentocht moeten heten.
Zou dat ook graag weten. In afwachting van de aankoop van een tweedehandse cyclo-cross fiets, wil ik graag de 105km fietsen.
Ik merk op dat er concurrentie is met de SMT rit.
idd, ik ga de smt classic rijden. ik zat te twijfelen tussen sint-andries en sint-michiels. van die laatste wist ik niet zeker of dat het alleen om een mtb rit gaat of niet. dus om niet met de koersvelo in de stikken te eindigen, rij ik de smt. :lol:
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Ahoi bikers,

Voor de bikers die op zondag de 57 en 75 km rijden is het wel belangrijk te vermelden dat er op zondag in Meetkerke ook een wandeltocht is. De sportdienst van Zuienkerke heeft gevraagd dat men vooral op enkele smalle kerkwegels zou oppassen gezien de wandeltocht plaatselijk hetzelfde parcours volgt. Dit is vooral het geval op de Vaartwegel (centrum Meetkerke) en op een kerkwegel tussen de Oostendsesteenweg en de Klinkestraat die erg smal zijn en waar men moeilijk kan passeren.

De 45 km en de 75 km passeren twee maal op de 1ste bevoorrading. Bij de splitsing is er een aanduiding voor de 45 km en 75 km met 1ste maal en 2de maal.

Aan coster9 : er zijn inderdaad wegritten over 61 km en 105 km.

Vele groetjes Yves
Post Reply