Dit is toch wel straf:
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=1&
Kevin Van Hoovels mag NIET mee met de bond naar Dalby Forest…???
Nemen ze wel 2 cyclocrossers mee, niet dat dat geen straffe mannen zijn. De ene heeft serieuze Olympische ambities en de andere is nog jong. Maar in Houffalize waren ze niet eens te zien! Van Hoovels heeft ’t meeste UCI punten van alle Belgen en is een zekerheid - ook qua UCI punten verzamelen met 't oog op de OS…
Straf… HEEL straf…
Ter discussie...
Ken
En Kevin???
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Meeuwsen zit zeker niet op zijn plaats. Van Hoovels had een betere keuze geweest, alleen al voor de punten al.
eigenlijk moet je het niet ver zoeken : De Bie en Vervecken kennen elkaar bijzonder goed, beiden komen uit het veldrijden, de ene is bondscoach cyclocross, de andere mtb (waarom??? buiten 1995-98 als sporadisch deelnemer heeft hij niks te maken met mtb)
buiten dat zijn er normaal nog andere belangen mee verbonden.
verder nog een tekening nodig ?
btw : er was eens een overleg geweest en dat ging dan eens verduidleijkt worden wat het allemaal inhield... anno 2011, weet buiten die mensen van die vergadering geen kat wat het inhoud en waar men naartoe wil... dat was nochtans de vraag van het mtb veld die toch ook wilden dat het bekend werd gemaakt. Toen zouden de jongens in de mtb wereld die goed presteerden ook betere kansen krijgen.
als dit betere kansen zijn, dan mag het hier meteen ook stoppen want dan is er ook helemaal niets veranderd.
eigenlijk moet je het niet ver zoeken : De Bie en Vervecken kennen elkaar bijzonder goed, beiden komen uit het veldrijden, de ene is bondscoach cyclocross, de andere mtb (waarom??? buiten 1995-98 als sporadisch deelnemer heeft hij niks te maken met mtb)
buiten dat zijn er normaal nog andere belangen mee verbonden.
verder nog een tekening nodig ?
btw : er was eens een overleg geweest en dat ging dan eens verduidleijkt worden wat het allemaal inhield... anno 2011, weet buiten die mensen van die vergadering geen kat wat het inhoud en waar men naartoe wil... dat was nochtans de vraag van het mtb veld die toch ook wilden dat het bekend werd gemaakt. Toen zouden de jongens in de mtb wereld die goed presteerden ook betere kansen krijgen.
als dit betere kansen zijn, dan mag het hier meteen ook stoppen want dan is er ook helemaal niets veranderd.
-
Bulkie
- Mountainbiker
Ik kreeg deze opmerking per mail van een vriend:
Kevin staat wel op de startlijst van Dalby Forest. De meerwaarde om ingeschreven te worden door de bond is nihil op een wereldbeker als je in een trade team zit.
Langs de andere kant staat Bart De Vocht ook niet op de officiele inschrijvingslijst maar staat wel ingeschreven op naam van België!
Dus... allemaal niet ZO erg, maar toch, waarom niet de steun vd federatie? Allez, zo komt het toch over... ('k heb me ook niet geinformeerd omtrent berichtgeving)
Ken
Kevin staat wel op de startlijst van Dalby Forest. De meerwaarde om ingeschreven te worden door de bond is nihil op een wereldbeker als je in een trade team zit.
Langs de andere kant staat Bart De Vocht ook niet op de officiele inschrijvingslijst maar staat wel ingeschreven op naam van België!
Dus... allemaal niet ZO erg, maar toch, waarom niet de steun vd federatie? Allez, zo komt het toch over... ('k heb me ook niet geinformeerd omtrent berichtgeving)
Ken
-
Mr. Pérvelo
- Mountainbiker
- Location: Thompson HM pulsar CARBON Pérvelo; Haibike RC Challenge
Post by Mr. Pérvelo »
Is het niet algemeen geweten dat R. De Bie en Kevin Van Hoovels niet echt goed overeenkomen?
als je eerdere selecties bekijkt zal je zien dat Kevin er niet altijd bijzit, ook in de week voor hij Belgisch kampioen werd zat hij niet bij een selectie (ik weet niet meer juist welke, ik dacht het EK) daar was Kevin toch ook niet echt blij mee en dat heeft hij wel eens in een interview aangehaald.
& WE WANT FILIP!!
als je eerdere selecties bekijkt zal je zien dat Kevin er niet altijd bijzit, ook in de week voor hij Belgisch kampioen werd zat hij niet bij een selectie (ik weet niet meer juist welke, ik dacht het EK) daar was Kevin toch ook niet echt blij mee en dat heeft hij wel eens in een interview aangehaald.
& WE WANT FILIP!!
Was toch ook duidelijk te zien op Sporza, en op de affiche van de GP-Stoumont.
Ze begonnen met, ABSALON, HERMIDA, NIJS, EN andere cyclocross toppers.....
Waar bleef de belgische trui MTB in dit lijstje ?????
Tijdens de commentaar, werd met moeite zijne naam genoemd, Meeus, die wel, ziet die de afdaling nemen, Meeus, dit en dat.....
Is normaal dat Kevin als UCI team renner start, heeft geen selectie nodig. Eerst volgende koers in het land moeten we allemaal zijn naam scanderen ipv de cyclocrossers.
Ze begonnen met, ABSALON, HERMIDA, NIJS, EN andere cyclocross toppers.....
Waar bleef de belgische trui MTB in dit lijstje ?????
Tijdens de commentaar, werd met moeite zijne naam genoemd, Meeus, die wel, ziet die de afdaling nemen, Meeus, dit en dat.....
Is normaal dat Kevin als UCI team renner start, heeft geen selectie nodig. Eerst volgende koers in het land moeten we allemaal zijn naam scanderen ipv de cyclocrossers.
Dit zag ik al van ver aankomen de bie is nu eenmaal veel te beinvloedbaar . Er is al jaren geen deftige omkadering nu dat phillip met de jeugd bezig is zie je er resultaat van komen en dan zie je het amateurisme van het belijd bij de profs .Kevin doed er alles aan om een stap voorwaarts te zetten ben blij dat er nog teams zijn die mtb nog steunen .
Mtb is olympisch cross niet daar is wel geld om zeven renners te ondersteunen .Dacht dat de bond samen met steun van de staat voor een olympisch ticket gingen belgie kan alle punten gebruiken .
Mtb is olympisch cross niet daar is wel geld om zeven renners te ondersteunen .Dacht dat de bond samen met steun van de staat voor een olympisch ticket gingen belgie kan alle punten gebruiken .