Michelin 24 uren van Kester
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
24u van kester
ik heb er eentje met een oplaadbare bat.
rij regelmatig nightrides enzo.
Maar voor 1nekeer ofzo, moet je daar geen grote som aangeven.
een petzel is minder goed val fel op maar geeft geen dieptezicht.
Intresse om mee te doen?
balder
rij regelmatig nightrides enzo.
Maar voor 1nekeer ofzo, moet je daar geen grote som aangeven.
een petzel is minder goed val fel op maar geeft geen dieptezicht.
Intresse om mee te doen?
balder
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Remputten en veel draaien en keren, den dada van de Niners blijkbaar, met 7 ronden voorsprong gewonnen.....
Perro, gij waart blijkbaar weer just aan't maffen terwijl ik kwam kijken...
Wel een semi-professionele organisatie daar bij jullie: rondetijden bijhouden, mensen met walkietalkie op het parcours om een snelle wissel te garanderen, sjieke dinges!
Veel Niners gezien, gene ene On-One, ben ik content seg!
Wel een semi-professionele organisatie daar bij jullie: rondetijden bijhouden, mensen met walkietalkie op het parcours om een snelle wissel te garanderen, sjieke dinges!
Veel Niners gezien, gene ene On-One, ben ik content seg!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ge hebt nix gemist als ge mij ni gezien hebt, 'k was den draagste van ons team, heb bloedarmoede (ijzertekort) en geraakte ni vooruit...heb er 1 toerke van 7.30 kunnen uitpersen door er een soort 4x rondje van te maken en bergop uit te rusten. Mijn teamgenoten hebben daarintegen wél héél goed gereden!!!!
Wij waren idd héél goed voorbereid wat idd een pak scheelt qua comfort, maar, ge moet wel 24h lange rappe rondes blijven stampen eh...
De mannen van STR verdienen in mijn ogen het meeste lof, nix organisatie en toch een 4de plaats tussen die goed geoliede teams....
Dikke proficiat trail gangsters!!!

Wij waren idd héél goed voorbereid wat idd een pak scheelt qua comfort, maar, ge moet wel 24h lange rappe rondes blijven stampen eh...
De mannen van STR verdienen in mijn ogen het meeste lof, nix organisatie en toch een 4de plaats tussen die goed geoliede teams....
Dikke proficiat trail gangsters!!!