Zo 15/05/2011 Écaussinnes-D'Enghien :: 6ième Ultra Rando de

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Hier voor de 2de keer gestart, terug een mooi toerke. Mooi ingedeeld met een rustige, relatief vlakke start om op te warmen. Na de eerste stop het grote bos met de meeste hoogtemeters, en na de 2de bevoorrading weer iets rustiger met nog een paar pittige klimmen.
Goed uitgepijlt en 2 buffetten van bevoorradingen op het juiste moment. =D> Schitterende organisatie. =D> =D> =D> =D> =D>

Voor allen die het toerke nog eens willen bekijken: http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1696133
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mountainbiker66 wrote:Hier voor de 2de keer gestart, terug een mooi toerke. Mooi ingedeeld met een rustige, relatief vlakke start om op te warmen. Na de eerste stop het grote bos met de meeste hoogtemeters, en na de 2de bevoorrading weer iets rustiger met nog een paar pittige klimmen.
Goed uitgepijlt en 2 buffetten van bevoorradingen op het juiste moment. =D> Schitterende organisatie. =D> =D> =D> =D> =D>

Voor allen die het toerke nog eens willen bekijken: http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1696133

Activiteit: mountainbike
Track lengte: 60,26 kilometers
Hoogte min: 124 meters, max: 370 meters
Hoogteverschil omhoog: 2.196 meters, omlaag: 2.173 meters ?????????
Moeilijkheidsgraad: skill Middelmatig
Tijd: 4 uur 8 minuten
Datum: mei 15, 2011
Eindigt bij begin (lus): Ja
Coördinaten: 10871

Zijt ge daar wel zeker van hé ??

MaC'Red 8)
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

MaC'Red wrote:
mountainbiker66 wrote:Hier voor de 2de keer gestart, terug een mooi toerke. Mooi ingedeeld met een rustige, relatief vlakke start om op te warmen. Na de eerste stop het grote bos met de meeste hoogtemeters, en na de 2de bevoorrading weer iets rustiger met nog een paar pittige klimmen.

Activiteit: mountainbike
Track lengte: 60,26 kilometers
Hoogte min: 124 meters, max: 370 meters
Hoogteverschil omhoog: 2.196 meters, omlaag: 2.173 meters ?????????
Moeilijkheidsgraad: skill Middelmatig
Tijd: 4 uur 8 minuten
Datum: mei 15, 2011
Eindigt bij begin (lus): Ja
Coördinaten: 10871

Zijt ge daar wel zeker van hé ??

MaC'Red 8)
Ik weet het, als ik het op Google Earth bekijk is de hoogte wel vrij juist. weet ook niet hoe dat komt, maar voor mij gaat het meer om het kaartje en het hoogteprofiel.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Gisteren er voor de eerste keer gestart, en een verrassing.....
eerste stuk was veel draaien en keren maar na de brvoorrading werd het pas fun. ook leuk de keuzes tussen soft of hard

goede bepijling en bevoorradingen en heel vriendelijke,behulpzame mensen =D>

en geen overrompeling.....je kon overal je tempo rijden zonder filles

Staat genoteerd en tot volgend jaar
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

prideandglory1891 wrote:
fietsertjeAnn wrote:
prideandglory1891 wrote:Als ik het juist voorheb wie jij bent, dan hebben we een hele tijd zowat samen gereden. Wij waren met een 5tal in zelfde kleren.

Idd, héél mooie rit, kicken in "het grote bos"... Sommige lekkere afdalingen en de klimmetjes er naar toe mochten er ook zijn.

Volgend jaar terug!!
Je zal het inderdaad juist voorhebben want wij hebben toch een tijd in de buurt van een 5-tal mannen gereden in dezelfde kleren.
Ik reed met een mtb met witte banden en zo rijden er ook geen hopen rond hé !
Ja, dat waren wij! Ik ben deze met de grote wielen. Bij deze, aangename kennismaking!
hey,
we hebben inderdaad een tijdje met jullie samengereden. Aangename kennismaking!
Ik was degene die wa aan't kijken was naar je niner. Met welk verzet reed jij eigenlijk rond, want 't waren precies geen te grote tandwielen vooraan?
En rond welk gewicht komt die uit met ne lefty d'er op?

greets
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

den Bart wrote:
prideandglory1891 wrote:
fietsertjeAnn wrote: Je zal het inderdaad juist voorhebben want wij hebben toch een tijd in de buurt van een 5-tal mannen gereden in dezelfde kleren.
Ik reed met een mtb met witte banden en zo rijden er ook geen hopen rond hé !
Ja, dat waren wij! Ik ben deze met de grote wielen. Bij deze, aangename kennismaking!
hey,
we hebben inderdaad een tijdje met jullie samengereden. Aangename kennismaking!
Ik was degene die wa aan't kijken was naar je niner. Met welk verzet reed jij eigenlijk rond, want 't waren precies geen te grote tandwielen vooraan?
En rond welk gewicht komt die uit met ne lefty d'er op?

greets
22-32 vooraan en 12-36 achteraan. Op parcoursen mtb waardig, haal je toch geen grote snelheden. Je kan er 35km/h mee bollen aan een gemiddelde trapfrequentie, dus groot genoeg voor mij. Heb hem eens laten wegen met toen nog een 200gr zwaardere voorband, een deore cassette van bijna een halve kilo en toen kwam ie op 10.9kg.
Denk dat hij nu rond de 10.5 moet zitten, met allesbehalve lichte onderdelen (thomsonstuurpen en zadelpen, slx crank, alu stuurke... )er op. Dus eigenlijk kan er nog wat af maar 't voldoet zo ook voor mij. Ben geen rappe dus tijd boeit me niet zo, fun daarentegen :drunk:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

het filmke

MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

spiermassa wrote:het filmke

en nog een filmke =>

MaC'Red 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

spiermassa wrote:het filmke