Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

Speedy G. wrote:
Mr H. wrote:
BelAir_500 wrote: bij inschrijving kreeg je normaal gezien geen 3action cadeau ? heb niets ontvangen
Ik heb dat gekregen na de tocht na afgifte van mijn polsbandje :wink:
DAMNED, dat ben ik dus ook vergeten.
Waar kreeg je dit dan?
En wat was het juist?
Dan weet ik tenminste wat ik gemist heb.
Toch wel gek dat er niets van aangeschreven stond dat je dit moest inruilen. :oops:
Idd, ze hadden dit bij 't vertrek wel mogen vermelden en/of via een bordje bij de aankomst. En aangezien ge om iets te drinken ni in de zaal binnen hoefde te gaan, maar ook op't plein iets kon drinken, heb ik dit dus ook niet gezien/gekregen! :(

Voor de rest niks dan lof over de organisatie en de tocht! =D>
Tot volgend jaar.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Fritsie wrote:Naar uitstekende tochten kom je terug...vandaar mijn tweede deelname in Wolfsdonk. De vorige keer 80 km gereden, nu van plan om de 110 te rijden. Toch eventjes spijt gehad van de voorinschrijving wanneer ik het weerbericht bekeek. Gelukkig gaf buienradar niet te veel regen en achteraf gezien is dit zeer goed meegevallen, een plensbui buiten beschouwing gelaten. De streek rond Langdorp is top in ons Vlaamse mountainbikeaanbod en de mensen van Wolfsdonk weten hoe ze de talrijk opgekomen bikers kunnen ontvangen en een uiterst aangename dag kunnen aanbieden. Alles was tot in de puntjes verzorgd: de bepijling naar Wolfsdonk, de vele parkings (waar je best het nummer van onthoudt indien je vlot je wagen wil terugvinden), de bepijling, de copieuze bevoorradingen, de spaghetti achteraf. =D> =D> Natuurlijk komen we in de eerste plaats voor het parcours en dit was zondermeer prachtig. De laatste 20 km zullen we niet rap vergeten, maar wat we daarvoor kregen mag er zeker ook zijn. Schitterend. De tocht gereden op een genietbaar tempo met Steven en Tom. Op het laatst hebben mijn twee metgezellen nog eens de gashendel opengedraaid. Bedankt voor het gezelschap. =D> Na de lekkere spaghetti met bijhorende drank meer dan tevreden huiswaarts gekeerd. Bedankt voor de prachtige tocht en de uitstekende organisatie en zeker tot de volgende. =D> =D> =D>
Helemaal mee eens met wat u schrijft. Hele goede ontvangst hier in Wolfsdonk maar ik heb toch 1 MINPUNT en dat is wanneer U terugkomt van Uw tocht op de parking en je ziet het parkeerveld onderliggen met de folders die achter Uw wissers zijn gestoken vraag ik me toch af WAAROM???. Wilt U ze niet lezen? Oke steek ze in Uw auto en doe ze thuis bij het papier. Het is voor ons dat men al die moeite doet om deze tochten te organiseren, maar wanneer anderen dan bikers hier zich aan gaan ergeren is het straks helemaal gedaan en ik vind ook dat het naar de organisatie toe het niet nodig is om ze op te schepen met onze rommel . [-X [-X [-X [-X Voor de rest niks dan lof.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

el gordo wrote:Genoten van km 1 tem km 65

Of was het nu 70, of 75?

Anyway, super bevoorrading; uitstekende bepijling, nice après, ...
Volgend jaar ben ik er terug!

Inderdaad, Op het forum stond 70km; op hun flyer 70km; bij de start 65km.
Ik heb er gedaan; 75 km. Dan gaat het toch zeer doen op het laatst. #-o #-o Iemand ook deze verschillen gemeten misschien?? Voor de rest TOP :lol: :lol: :lol:
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Gisteren 110km afgehaspeld.
Knap parcours, niet te zwaar wat het vrij aangenaam fietsen maakte.
De bevoorradingen waren perfect en gelegen op de juiste afstanden.
Alleen het laatste drankje smaakte me niet echt en mijn maag nog minder.
Nergens zijn we een file tegengekomen of ze moest achter ons geweest zijn.
Jense
Mountainbiker

Post by Jense »

Bedankt aan de biker(s) die mij zijn kettingpons leende en zonder morren gewacht heeft tot het euvel aan mijn rood/witte Rocky mountain verholpen was. =D>
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Knappe tocht hier.

Bevoorradingen tiptop

En aan de laatste km's iemand aan de kant zien staan met een kaderbreuk.

Zo als ik snel kon zien was er iets mis met het zadelpen :-?
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Gisteren ook naar hier afgezakt met Sportyboy. Kwas met slechte benen vertrokken maar toch doorgezet voor de 110. Mijn benen werden beter en beter en op het eind nog vollenbak kunnen gaan op de prachtige ST's. Zoals zoveel keer hier verteld, zalig parkoer, niet te zwaar, soms mocht er toch een pijltje meer op de extra lus van de 110, bevoorradingen tiptop, afspuitstand met OOK waterslangen, alles erop en eraan. Heb de spaghetty op het eind wel gemist maarja. Het 3action pakketje ook eigenlijk. De bordjes met gevaarlijke afdaling vond ik hier eigenlijk niet nodig. Het weer viel nog best mee. Kortom, weer een geslaagde zondag, tot de volgende.

Iemand een gedacht van het aantal deelnermers op de verschillende afstanden ?
Last edited by Trekkie 800 on Mon 16 May 2011 14:25, edited 1 time in total.
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Vanuit Kemmel haden we naar jaarlijkse gewoonte een bus ingelegd. Dit jaar een goed gevulde bus. De commentaren van iedereen zowel de anciens als de nieuwelingen was unaniem. Zeer goed georganiseerd en magnifique parcour! De aprés bike mag er ook wezen. Samengevat => een zware maar leuke tocht!
Nogmaals proficiat aan alle medewerkers!
See you in Kemmel 7-8 januari 2012.
ValleyCruiser
Mountainbiker

Post by ValleyCruiser »

Jense wrote:Bedankt aan de biker(s) die mij zijn kettingpons leende en zonder morren gewacht heeft tot het euvel aan mijn rood/witte Rocky mountain verholpen was. =D>
Graag gedaan ! :wink:
Het is nooit prettig om met pech deze prachtige tocht te moeten missen.

Deze TT was voor mij de eerste keer, en zeker geslaagd te noemen. Volgend jaar voor een langere afstand, want dit smaakt naar meer. :drunk:

Bedankt voor deze puike organisatie !
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Afkomstig van baal en toch deze TT niet laten liggen.Dit is nu de TT waar ik elk jaar naar uitkijk.Mooie omgeving en alles wat er in de buurtligt er in,behalve de bloso.Kei goe geamuseert.Alles was dik inorde,ik heb maar 1 klein minpuntje waarom die gellekes opendoen?Zijn er dan zoveel "apen" die die opendoen enzo weg gooien?
Ik daag jullie uit om deze TT is andersom tedoen.De 110 km natuurlijk.
Post Reply