Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

't was dik in orde in wolfsdonk. Met deze voor west-vlamingen totaal ongekende weelde van offroad en bossen kan je uiteraard wel een mooi parcours maken. Draaien en keren, op en neer door de bossen is helemaal mijn ding.
Achteraf bleken er zoveel bekenden rond te lopen dat ik maar niet weggeraakte. Gelukkig was de vrouw ook niet thuis .
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Naar uitstekende tochten kom je terug...vandaar mijn tweede deelname in Wolfsdonk. De vorige keer 80 km gereden, nu van plan om de 110 te rijden. Toch eventjes spijt gehad van de voorinschrijving wanneer ik het weerbericht bekeek. Gelukkig gaf buienradar niet te veel regen en achteraf gezien is dit zeer goed meegevallen, een plensbui buiten beschouwing gelaten. De streek rond Langdorp is top in ons Vlaamse mountainbikeaanbod en de mensen van Wolfsdonk weten hoe ze de talrijk opgekomen bikers kunnen ontvangen en een uiterst aangename dag kunnen aanbieden. Alles was tot in de puntjes verzorgd: de bepijling naar Wolfsdonk, de vele parkings (waar je best het nummer van onthoudt indien je vlot je wagen wil terugvinden), de bepijling, de copieuze bevoorradingen, de spaghetti achteraf. =D> =D> Natuurlijk komen we in de eerste plaats voor het parcours en dit was zondermeer prachtig. De laatste 20 km zullen we niet rap vergeten, maar wat we daarvoor kregen mag er zeker ook zijn. Schitterend. De tocht gereden op een genietbaar tempo met Steven en Tom. Op het laatst hebben mijn twee metgezellen nog eens de gashendel opengedraaid. Bedankt voor het gezelschap. =D> Na de lekkere spaghetti met bijhorende drank meer dan tevreden huiswaarts gekeerd. Bedankt voor de prachtige tocht en de uitstekende organisatie en zeker tot de volgende. =D> =D> =D>
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Mr H. wrote:
BelAir_500 wrote: bij inschrijving kreeg je normaal gezien geen 3action cadeau ? heb niets ontvangen
Ik heb dat gekregen na de tocht na afgifte van mijn polsbandje :wink:
DAMNED, dat ben ik dus ook vergeten.
Waar kreeg je dit dan?
En wat was het juist?
Dan weet ik tenminste wat ik gemist heb.
Toch wel gek dat er niets van aangeschreven stond dat je dit moest inruilen. :oops:
Mr H.
Mountainbiker
Location: Santa Cruz Blur CC 2019 custom ,Specialized Tarmac Elite 2011, Specialized S-Works M5 29er 2013

Post by Mr H. »

Je kon dit na de tocht verkrijgen aan de inschrijving,ik heb het ook maar toevallig gezien toen ik er voorbij reed en mensen zag buitenkomen met
zo'n pakketje.
Het bevatte een energy-bar,een staaltje sportdrankpoeder lemon,een
staaltje sportdrank muscle constructor :-D en een miniflesje douchegel
van Adidas.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Wegens tijdsgebrek maar de 85km gedaan ,efkes met Uncle Sam en bende zitten meerijden,maar uiteindelijk aan de splitsing de 85km gekozen

Leuk tochtje ,soms wel wat file

Tot volgend jaar voor weer de 110km
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Vandaag ook de 110 gereden. Zeer mooie tocht met een bijna perfecte afpijling. Ook de bevoorradingen waren echte buffetten. Af en toe een regenbui om het stof te blussen. Nergens moeten aanschuiven.
Dikke proficiat aan de organisatie! =D> =D> =D>
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

grippeke wrote:En nee strammermax, je bent niet de enige met een lang verslag :wink:
Vandaag, zondag, ben ik niet kunnen gaan rijden. Ik had m'n schoonbroer te snel beloofd van BOB te zijn. Want vermits ik in Baal naar een feestje moest had ik eventueel nog een kortere toer van WOEW in Wolfsdonk kunnen rijden. Was m'n schoonbroer toch wel niet ziek zeker! #-o Voor ne keer dat hij ongestoord had kunnen zuipen! :roll: Dus met m'n zus alleen naar Baal. Aan de afrit van de E313 in Olen zag ik een bordje voor de rit in Wolfsdonk staan! En in de omgeving van Herselt, zo rond halfeen, zag ik mannen met bikes op hun auto's die terugkeerden van hun rit. Nu, ik hoef er geen hartzeer van te hebben, want door dat feestje ben ik kunnen ontsnappen aan de opendeurdag op m'n werk! Dan had ik zeker niet in Wolfsdonk kunnen gaan rijden! Jammer, maar helaas!

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers via http://tinyurl.com/3nquya9
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers via http://tinyurl.com/3nquya9
Zo rap, knap werk, merci!

Ik ga wel eens moeten leren van wat minder schaapachtig te kijken op ne foto. :lol:

[img][img]http://www.mtb-you.be/cmsmedia/fotoalbu ... G_0868.JPG[/img][/img]
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Mijn eerste poging voor afstanden boven de 60km: tocht van 70km gereden in 3u34m, wel 71.8km op de teller => een keer verkeerd gereden, zo lomp geweest om een Bloso pijl te volgen #-o ... zwart-gele pijlen stonden nochtans in 't dubbel voor en in de afslag, in de andere richting! :roll: Bij deze sorry aan de biker die mij gevolgd is...

Mooi parcours, goed opgebouwd, uitstekend bepijld, goed bevoorrading! Niks op aan te merken, 't was zorgenloos biken.

Vetrokken om 9.30, en veel volk op de eerste kilometers, dus eerste steile afdaling gedeeltelijk te voet moeten afleggen, maar na de splitsing 45km versus langere afstanden kwam ik niet veel volk meer tegen. Zelfs op de slotkilometers over de single-tracks niet moeten file-rijden: er was wel weer meer volk, maar er werd aan een goed tempo gereden.

Proficiat aan de organisatoren, er zijn veel leuke tochten in deze streek, maar deze steekt er toch wat bovenuit!
Post Reply