SCOTT Scale29RC/Scale29Comp/Scale26SL/CR1SL
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
TASMANIAN DEVIL
- Mountainbiker
- Location: Gary Fisher superfly/BLUE cross cxc/BMC slc01/SCOTT addict rc/CERVELO r3 sl/GT ZASKAR carbon 9R TEAM
Post by TASMANIAN DEVIL »
Ik heb de mountainkings met witte randen en die zijn ook al verkleurd hoor. Ze worden gewoon donkerder van kleur.SBjonas wrote:ik heb eindelijk dezelfde bandjes![]()
ze zitten der nu een 2dagen op. klein vragje : verkleurde de randen bij u ook al na 2dagen ??
bij mij worden ze precies roze achtigCUBE-blackrider wrote:Ik heb de mountainkings met witte randen en die zijn ook al verkleurd hoor. Ze worden gewoon donkerder van kleur.SBjonas wrote:ik heb eindelijk dezelfde bandjes![]()
ze zitten der nu een 2dagen op. klein vragje : verkleurde de randen bij u ook al na 2dagen ??
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
dan heb je gay series besteldSBjonas wrote:bij mij worden ze precies roze achtigCUBE-blackrider wrote:Ik heb de mountainkings met witte randen en die zijn ook al verkleurd hoor. Ze worden gewoon donkerder van kleur.SBjonas wrote:ik heb eindelijk dezelfde bandjes![]()