Op een dinsdagavond besteld rond 23 u., betaald met visa en donderdagmorgen om 8.30 u. aan de voordeur geleverd!
Alles correct en goed verpakt.
Heel lage leveringskosten. Daarvoor kan je je auto niet nemen om naar de fietsenwinkel te rijden (waar ze het misschien ook nog dienen te bestellen).
chainreactioncycles.com
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Wilde!Bosnimf
- Mountainbiker
- Edlisjas
- Mountainbiker
Ik heb maandagochtend een bestelling geplaatst bij CRC, alles is in voorraad. Als ik mijn order check staat er nog steeds "processing", heb al een paar keer gemailed met de vraag hoe het zat en ze zeggen steeds dat het verpakt in het "warehouse" zit. Ik vraag mij af hoelang ze het daar nog gaan laten liggen...
Of kan het ook onderweg zijn als er "processing" staat? Sturen ze een mail als het order verzonden is?
Of kan het ook onderweg zijn als er "processing" staat? Sturen ze een mail als het order verzonden is?
laatste 2 bestellingen had ik op 3dagen bij mij thuisEdlisjas wrote:Ik heb maandagochtend een bestelling geplaatst bij CRC, alles is in voorraad. Als ik mijn order check staat er nog steeds "processing", heb al een paar keer gemailed met de vraag hoe het zat en ze zeggen steeds dat het verpakt in het "warehouse" zit. Ik vraag mij af hoelang ze het daar nog gaan laten liggen...
erg tevreden klant
Bestelling crc?
Hallo
Ontdek hier zojuist dit topic over crc.
Heb al vele malen rond gekeken op crc maar uiteindelijk toch voor een andere webshop gegaan om een bestellingsje te plaatsen omwille van het prijsverschil op de producten die ik kocht.
Maar heb nu het probleem dat juist wanneer ik alles ga bestellen iets die ik nodig heb uit voorraad is en ook in alle andere belgische, nederlandse of duitse webshops niet te koop of niet meer voorradig is.
Dus nu mijn vraag, gaat er hier binnenkort nog iemand iets bestellen op crc? (liefst vanuit west-vlaanderen)
Het gaat om dit, http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=28823 , eigenlijk een goedkoop en klein dingetje maar beetje dom denk ik om dit afzonderlijk te bestellen, betaal ik wat veel verzendkosten vindt ik toch.
Alvast bedankt
Mvg,
Jan
Ontdek hier zojuist dit topic over crc.
Heb al vele malen rond gekeken op crc maar uiteindelijk toch voor een andere webshop gegaan om een bestellingsje te plaatsen omwille van het prijsverschil op de producten die ik kocht.
Maar heb nu het probleem dat juist wanneer ik alles ga bestellen iets die ik nodig heb uit voorraad is en ook in alle andere belgische, nederlandse of duitse webshops niet te koop of niet meer voorradig is.
Dus nu mijn vraag, gaat er hier binnenkort nog iemand iets bestellen op crc? (liefst vanuit west-vlaanderen)
Het gaat om dit, http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=28823 , eigenlijk een goedkoop en klein dingetje maar beetje dom denk ik om dit afzonderlijk te bestellen, betaal ik wat veel verzendkosten vindt ik toch.
Alvast bedankt
Mvg,
Jan
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Voor de eerste keer op crc besteld, de notubes velgen staan daar wel heel goedkoop, ik betaal via overschrijving. Welke moet ik allemaal gebruiken? :
Sort Code: 90-23-97
Swift Code: BOFIGB2B
Account No:57161150
IBAN: GB83 BOFI 9023 9757 1611 50
Bank of Ireland (International Banking)
1 Donegal Square South
Belfast BT1 5LR
Sort Code: 90-23-97
Swift Code: BOFIGB2B
Account No:57161150
IBAN: GB83 BOFI 9023 9757 1611 50
Bank of Ireland (International Banking)
1 Donegal Square South
Belfast BT1 5LR
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
ik heb al verschilende bestellingen gedaan bij crc maar moet wel zeggen voor ik mijn eerste bestelling had gedaan had ik wa info gevraagt een heletijd geen antwoord gekregen ik doe een week of 2 later een bestelling en de volgende dag kreeg ik antwoord op men vraag lol.
maar de bestellingen zijn wel rap aangekomen.
maar heb het gevoel da je eerst oficeel klant moet zijn en iets gekocht hebben vooraleer ze je gaan helpen
maar de bestellingen zijn wel rap aangekomen.
maar heb het gevoel da je eerst oficeel klant moet zijn en iets gekocht hebben vooraleer ze je gaan helpen