opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

glimburger wrote: Ik zal eens gaan kijken of ok de ondergrond wat kan verbeteren. Wil niet dat er ongelukken gebeuren hé.
Het is vooral IK die mijn rijtechnieken moet verbeteren denk ik :wink:
Normaal als ik die mooie hoge singletrack rijd (met linksonder het voelbalveld) rijd ik hem rechtdoor naar onder, maar er is ook een verlengstukje als je naar rechts gaat, dan moet je weer naar links en kom je bij die afdaling uit. Die had ik nog niet gedaan en ik voelde me sterk gisteren :wink:
Maar toch lekker kunnen biken hoor
Ongelukken kunnen altijd gebeuren. Zelfs op niet technische stukken
Last edited by flipp on Sun 15 May 2011 18:08, edited 2 times in total.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb de grond ook al gekust toen ik met de verkeerde fiets de verkeerde afdaling nam. Dat hoort er allemaal bij. :wink:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

AMATEURS!!!!!!!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

roept degene die ze met den ambulance moesten repatriëren :lol: :lol:
is er gene gps track van een mooi lus daar?
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Ik was van plan om als ik wat tijd heb de route op gps track te zetten die ik meestal rijd. Vanuit Bree naar opitterbos en bergerven.
Maar ik heb nog teveel hoofdpijn. De dokter zei dat het een wiplash is en dat het nog ff pijn zal doen.
Als ik de track heb zal ik het hier posten.

Mss dat glimburger iets heeft voor u ?

Grtz
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Mijn tracklogs zijn allemaal krullekes over elkaar omdat ik de lokale paadjes op het einde van mijn rondjes meermaals en willekeurig qua volgorde aan elkaar brei. Ik zal eens kijken of ik komende weken een geordend en elkaar opvolgend zootje van kan maken zodat ze in een aanvaardbare opeenvolging op een track staan.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

De ochtendstond heeft goud in de mond en dus vertrek ik nu even voor een paar uurtjes de trackjes op om her en der wat opknapwerkjes te verrichten. Er beginnen wat opdringerige varens de boel dicht te gooien en ook sommige track liggen vol met dennenappels. Verder nog hier en daar een beetje de gaten opvullen en de fameuze pallet verdient een laagje zand. Kortom: ik heb weer ns zin in een wandeltochtje in de voorbereiding van mijn voormiddagse trackjestocht.

Gelukkig ben ik niet de enige die werkt aan het onderhoud van de paadjes en dat doet me deugd om te zien dat het ook door anderen gewaardeerd wordt.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Glimburger, heb al een tijdje niet meer op jullie parkoer gefietst, heb al 3 ongevallen gehad waar ik 2 x een hele tijd niet meer op de fiets heb gezeten. Dat ongeval tussen Dilsen en Opoeteren waar onze hele groep bijna tegen de grond lag, daar heb ik alleen maar nachtmerries aan over gehouden. Ik kom binnenkort weer eens af , ben vandaag 35 km in de bos gaan biken na 5 weken. Hopelijk is het er nog even prachtich als in de winter.

Lei.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

leikepej wrote:Dat ongeval tussen Dilsen en Opoeteren waar onze hele groep bijna tegen de grond lag, daar heb ik alleen maar nachtmerries aan over gehouden.

Lei.
En waar mag dat dan wel zijn? Zo extreem is het hier ook weer niet. :lol: :lol:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Denk eerder,dat het op de weg was gebeurd.Kan dat zijn leikepej?
Post Reply