04/06/2011 Hagelandse crono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
fillevlo
Mountainbiker

04/06/2011 Hagelandse crono

Post by fillevlo »

We zijn er weer met onze Hagelandse Crono, zoals elk jaar gaat dit weer door in Langdorp.
Na de vele reacties over het gebruik van slechte pijlen, hebben we er dit jaar nieuwe laten maken, groter, in wit met rode pijl op, getest en goedgekeurd, dus misrijden zal er dit jaar niet bijzijn, tenzij uw tong tss uw wielen hangt in de laatste 20km :bounce: :bounce:

Voorinschrijvingen lopen nog tot 24mei2011
■€10 zonder T-shirt
■€12,5 met T-shirt (T-shirt enkel bij betaling voor 31/05/2011)

◦Daginschrijving ter plaatse zonder T-shirt: €14
◦€0,50 korting voor vergunninghouders

Tijdens onze crono, zullen er 3 bevoorradingen zijn met zoals elk jaar drinkbussen die je kan nemen om zo weinig mogelijk tijd te verliezen. =D> =D>

Spahetti staat klaar bij aankomst voor elke deelnemer :lol: :lol:

Tot dan, en goed trainen maar :bounce:

meer info

http://www.mtbteamlangdorp.be/
jean
Mountainbiker

hagelandse chrono

Post by jean »

hoe moeten we het parcour inschatten qua opbouw?Rustige aanloop met het venijn in de staart?Invliegen vanaf het begin of waar moeten we gas inhouden?
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Zorgen jullie aub. voor een betere afpijling dan verleden jaar?
Ik ben verleden jaar zeker 5x verkeerd gereden door die kleine geelgroene prutspijltjes, net eikebladeren, en dat in 'tbos...
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

over het parcours kan ik kort zijn, als ge er van int begin invliegt, gade opt einde heel moe zijn :lol: :lol:

De bepijling, zoals hierboven vermeld is daar een oplossing voor, zie www.mtbteamlangdorp.be
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

ik herinner mij een passage vorig jaar door een dennebosje(?) waar het heel zanderig was (precies een strandrace :wink: )
waar ik naartoe wil ===> gezien de droogte is het op bepaalde hellingen bij ons in de streek nu al zo verzand, dat je precies in de duinen aan het rijden bent. De streek van Langdorp moet daar volgens mij nog meer last van hebben, klopt dit? Indien dit zo is dan zal het wel een hele zware editie worden, en dat op mijn verjaardag :-D
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

G-love wrote:ik herinner mij een passage vorig jaar door een dennebosje(?) waar het heel zanderig was (precies een strandrace :wink: )
waar ik naartoe wil ===> gezien de droogte is het op bepaalde hellingen bij ons in de streek nu al zo verzand, dat je precies in de duinen aan het rijden bent. De streek van Langdorp moet daar volgens mij nog meer last van hebben, klopt dit? Indien dit zo is dan zal het wel een hele zware editie worden, en dat op mijn verjaardag :-D
Enkel in Gijmel is het zanderig als het een paar dagen warm is. Vorig jaar maar heel soms in't zand moeten rijde.
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

idd dat stuk losse zand is maar een 300m lang, maar is wel echt losse zand, voor de rest als het niet meer regent, zalt vlammen worden.
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

heb gisteren meegedaan aan de herdersmaraton, nu is mijn vraagje of ik me in de hagelandse chrono ook aan zo'n technisch parkoer mag verwachten of is het minder technisch?
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Fujibiker wrote:heb gisteren meegedaan aan de herdersmaraton, nu is mijn vraagje of ik me in de hagelandse chrono ook aan zo'n technisch parkoer mag verwachten of is het minder technisch?
iets minder technisch technisch als ik het me goed herinner... even lastig door het chrono+alles geven-effect
Dieter Van Gorp
Mountainbiker

Hoogtemeters?

Post by Dieter Van Gorp »

Hoeveel hoogtemeters staan er ongeveer op het programma?
Post Reply