Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik belde net even naar Van Eyck geel om naar de prijs van een wielsetje te informeren. "Niet aan de telefoon" bedankte de meneer aan de telefoon mij redelijk onvriendelijk
terwijl ik vroeger wel perfect een belletje kon plegen om naar een prijs te informeren. Ik ga niet eerst helemaal van Lier naar Geel rijden om te ontdekken tegen welke prijs ze daar staan. 
Der zijn winkels zat en sommige met betere prijzen, altijd ook eens bij uwe LBS vragen soms kunt ge nog aangenaam verrast zijn.spaghetti_2 wrote:Ik belde net even naar Van Eyck geel om naar de prijs van een wielsetje te informeren. "Niet aan de telefoon" bedankte de meneer aan de telefoon mij redelijk onvriendelijkterwijl ik vroeger wel perfect een belletje kon plegen om naar een prijs te informeren. Ik ga niet eerst helemaal van Lier naar Geel rijden om te ontdekken tegen welke prijs ze daar staan.
vb: nt betalen voor rechttrekken voor de levensduur van de wielen...
Djeezes, dat gaat ver. Zou bij mij gelijk zijn aan: "ok, dan niet kopen bij jullie!"spaghetti_2 wrote:Ik belde net even naar Van Eyck geel om naar de prijs van een wielsetje te informeren. "Niet aan de telefoon" bedankte de meneer aan de telefoon mij redelijk onvriendelijkterwijl ik vroeger wel perfect een belletje kon plegen om naar een prijs te informeren. Ik ga niet eerst helemaal van Lier naar Geel rijden om te ontdekken tegen welke prijs ze daar staan.
- €NIGM@
- Mountainbiker
Sevice sucks
Groot gelijk dat je daar niks koopt.ThaDoc wrote:Djeezes, dat gaat ver. Zou bij mij gelijk zijn aan: "ok, dan niet kopen bij jullie!"spaghetti_2 wrote:Ik belde net even naar Van Eyck geel om naar de prijs van een wielsetje te informeren. "Niet aan de telefoon" bedankte de meneer aan de telefoon mij redelijk onvriendelijkterwijl ik vroeger wel perfect een belletje kon plegen om naar een prijs te informeren. Ik ga niet eerst helemaal van Lier naar Geel rijden om te ontdekken tegen welke prijs ze daar staan.
De miserie begon toen ik een mountainbike aanschafte van het merk Ridley een scorpion enkele jaren geleden.(Aalst)
Na een jaar was er een scheurtje in de frame maar geen probleem de fiets was nog onder garantie en de service van Ridley was subliem.
Met als gevolg 2 mnd fiets kwijt en inderdaad nieuwe kader gekregen al duurde het wel meer dan 1 mnd voor Van eyck mijn fiets demonteerde en weet ik wanneer het frame is verstuurd naar de producent.
Maar ja kan gebeuren denk je dan...
Dus dan maar naar Geel vanaf nu !!!
Was niet tevreden over de suntour vork btw: het vijsje (lock out)van de suntour vork was afgebroken en het was onmogelijk de bovenkant van de vork al1 te bestellen en besliste van een rock shocks vork te laten installeren bij Van eyck.(Geel)
Waren vergeten de remote lock out aan te sluiten en de hendel die bij de vork normaal geleverd werd was niet op voorraad strange na een afspraak van 2 weken op het voorhand.
Dus remkabel ertussen aangesloten op de hendel van de suntour.
Toch terug naar die k*T winkel omdat hun prijzen goed zijn om een paar xt pedalen en een kilomatriekske te halen en nog wat spullen.
Met als gevolg thuis gekomen met 1 pedaal in de doos en wat blijkt na controle bevestigingsplaatje voor tacx niet in verpakking.
Dus redelijk opgewonden bel ik naar de toffe verkopers en na 10 minuten op hold weten ze mij te vertellen dat een mens nu eenmaal zich kan vergissen en ik ze kan komen afhalen.
Waarop ik vraag ze me deze te versturen met de post omdat mijn wagen niet op water rijd en dat me een totaal van 80km in de wagen even teveel word nu.Nu daar doen ze dus niet aan mee dus weeral moeten toegeven en terug naar geel.TOEN HAD IK BESLOTEN DAAR KOOP IK NIKS MEER !
Nu 1 jaar later nog eens de service willen testen omdat ik een nieuw zadel wou voor de racefiets dus allen daarheen en een testzadel meegenomen.... en betaald en na een 5 tal dagen was ik tevreden over het product dus bestellen maar.
Maar na alle miserie uit het verleden toch even een telefoontje plegen om te horen of de sella italia gel flite in het wit binnen is.
Jajaja was het antwoord anders kunnen we het altijd bestellen dus vroeg ik of het in stock was anders sta ik er verniet.
Na enkele minuten geen probleem genoeg voorraad.
Dus dag erna ik naar van eyck.
sorry niet meer voorradig grrrrrrr.
Dus ik doe mijn beklag bij de verkoper dat ik er nu wel echt genoeg van heb en hij antwoord spijtig maar ik heb nu wel genoeg van de klanten hun gezever en verdwijnt.
Dus heb ik maar een zadel meegenomen dat ik niet heb getest maar was het beu en zal nooit nog 1 euro uitgeven in deze winkel of in Aalst.
Bij het buitengaan merkte ik op dat er een zadel van het type dat ik wou in de vitrine lag dus deelde het mee aan de verkoper en dacht oef toch nog geluk.
Nope
Sorry ik mag niets uit de vitrine meegeven.
Probeer dan maar eens kalm te blijven.
Dan waren er ook nog slechte reeksen van fietshandschoenen (roeckl)etc bonnetje kwijt spijtig.heb er 2 gehad met zelfde fabricage fout en ze vertikte het vanuit de rekken te halen.
Dus mijn raad is koop nooit niets daar als je service verwacht of dat je het niet direct kan meenemen bestellen is soms om te gieren.
Ik zal vanaf nu de helft van kilometers rijden en naar de noorderburen gaan om onderdelen en kledij te halen Bravo lege doosjes verkoper.
Ofwel ligt het aan het management ofwel moeten ze daar dringen op zoek naar bekwame kalme verkopers.
En ik hoop dat er iemand meeleest van de winkel en antwoord op dit bericht.
Grts P@
Last edited by €NIGM@ on Sat 14 May 2011 10:54, edited 1 time in total.
- Eric B
- Mountainbiker
Heb in Geel een keer een Giro Atmos rood gekocht. Een helmpje van dik 200€ kes als ik mij goed herinner.
Helmen zijn allemaal uitgepakt in de winkel, dozen ver weg in een bureau en accesoires die in de doos horen te zitten nog eens ergens anders van alle giro types samen op een hoop.
Ik dus helm gepast aan de kassa afgegeven, zij naar vanachter komt terug met een ingepakte helm betalen en ik weg ...
Thuisgekomen blijkt de doos van een ander type Giro te zijn, ontbreekt er vanalles wat bij een Atmos hoort te zitten, en zijn er reserve inzetstukjes in het blauw meegegeven bij een rode helm ...
Ik dus gebeld en een week later terug ... ik doe mijn verhaal en dan durft treezebees mij te antwoorden ...oooh meneer wil liever de rode inzetstukjes ipv de de blauwe op en toon om u tegen te zeggen en met een blik van wat voor onnozel stuk stront staat hiervoor mij ...
Sindsdien enkel nog online in Duitsland mij zien ze daar nooit meer.
Eric
Helmen zijn allemaal uitgepakt in de winkel, dozen ver weg in een bureau en accesoires die in de doos horen te zitten nog eens ergens anders van alle giro types samen op een hoop.
Ik dus helm gepast aan de kassa afgegeven, zij naar vanachter komt terug met een ingepakte helm betalen en ik weg ...
Thuisgekomen blijkt de doos van een ander type Giro te zijn, ontbreekt er vanalles wat bij een Atmos hoort te zitten, en zijn er reserve inzetstukjes in het blauw meegegeven bij een rode helm ...
Ik dus gebeld en een week later terug ... ik doe mijn verhaal en dan durft treezebees mij te antwoorden ...oooh meneer wil liever de rode inzetstukjes ipv de de blauwe op en toon om u tegen te zeggen en met een blik van wat voor onnozel stuk stront staat hiervoor mij ...
Sindsdien enkel nog online in Duitsland mij zien ze daar nooit meer.
Eric
sorry zenne maar als ik iets koop, open ik altijd de doos om te zien of het wel werkelijk de goederen zijn die ik wil die in de doos ziiten. en op sommige punten kan ik het wel begrijpen dat ze geen prijzen geven telefonisch. moest je weten hoeveel mensen er bellen gewoon maar om te vragen hoeveel het daar kost, en dan gewoon ergens anders bestellen online. is in mijn ogen gewoon waste of time en money voor de ondernemer. als ik echt voor de goedkoop ga schuim ik het internet af naar goedkoopste winken en bestel het online, als ik eens rustig wil gaan shoppen en waar het dan ook nog is goedkoper is als op een ander ga ik naar vaneyck.
Heb dezelfde goede ervaring met DadizeleStivie wrote:Al verschillende malen gebeld voor prijzen naar Vaneyck in Dadizele en telkens vriendelijk geholpen. Ook in de winkel wordt je vriendelijk bediend.
Ze zouden beter wat minder vriendelijk zijn, ga daar veels te graag...
Nee, heb zeker geen klagen, ging er vandaag nog langs en binnen de 5min terug buiten met de juiste spullen