Za 14/05/2011 Hertsberge / Oostkamp :: Bulscamp VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
B.M.
Mountainbiker

Post by B.M. »

Skoon toerke . Niks op aan te merken . Wel jammer da er toch een paar zijn die schoonste stukske , singel track langst de vaart Beernem laten liggen . Linkse en rechtse kant . Alst was om rapper in den trappist te zitten kant begrijpen :P . Als was om de gem omhoog te krijgen #-o =D>
We hebben ons geamuseerd das beste . Tot van de winter .
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Morgen rond 8u present samen met onze Dikn. Winter, zomer altijd een mooie tocht daar in Hertsberge :bounce: :bounce: :bounce:

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Zaterdagochtend alleen gestart en géén seconde spijt van gehad...
Jammer datk niet meer tijd had, kmoest tijdig op een vrijgezellendag zijn en twas de avond ervoor laat op het werk.

STATS
olike11
Mountainbiker

mooie tocht

Post by olike11 »

Gisteren 60gereden mooie tocht bij zeer mooi weer!!!
alleen waren wij gestart om 13u30 nog half uur voor sluiting. Toen we terug aankwamen alles weg geen afspuiten meer geen boterham toch wel minpunt en er kwamen nog mtb'ers achter dus raar dat alles gekuisd was!!!
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Gisteren om 13u gestart om 45 km te bollen door de vele boskes in Hertsberge. Niets op aan te merken. Mooie track langs de vaart in Beernem. Goeie organisatie.
Boscosmoscrosser
Mountainbiker

Post by Boscosmoscrosser »

Vanmorgen gestart om 7u35 voor de 45 km, uitstekende bepijling langs de prachtige lange boswegels, bevoorrading in orde. 1 van de beste TT's naar mijn mening.
micka
Mountainbiker

Post by micka »

Bij deze wens ik alle deelnemers van deze tt (op zondag)van harte bedanken voor de morele support aan mijn zoontje .
Deze tt komt zeker in de agenda van volgend jaar, :drunk:
Hertetrappers, deze tocht was af en verzorgt tot in de puntjes.
De apres was gezellig druk 8)
Adrenalize
Mountainbiker

Post by Adrenalize »

gisteren middag rond 12.30u gestart samen met mijn broer

alles was zeer goed:

bepijling meer dan dik in orde , chapeau

=D>

bevoorading : zeer goed

parcours : zeer veel off-road , echt de max , zeker voor herhaling vatbaar

voor de eerste keer de 60 km gereden , en hebben ons voor geen meter verveeld

had op het einde 65 km op de teller ( is er nog iemand met iets in de buurt van de 65 of is mijn teller verkeerd afgesteld :roll: )

voor de liefhebbers , wie nog es wil nagenieten

jammer genoeg was iets na 2de bevoorading batterijtjes plat dus sry daarvoor ](*,) ](*,)

al bij al een zeer geslaagde tocht , proficiat aan de organisatoren en medewerkers =D> =D> =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Zeer mooie tocht, zoals gewoonlijk bij de Hertetrappers.
@ Superfan en co =D> =D> =D> =D> alles was dik in orde: dezen Erika's baaiker heeft in ieder geval 100% genoten.

@ Adrenalize: mooi filmke =D> =D>

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Na een 150-tal deelnames aan de Hertsbergse wintertocht, zaterdag omstreeks 8.30 h eindelijk ook es aan de start geraakt van hun zomertocht, waar we samen met Mehdy en Henkieboy de kleuren van de Klerkense Erika's Baaikers kwamen verdedigen. Laatstgenoemde verscheen er aan de start met zijn glimmende - zo goed als nieuwe - bolide, een Canondale Scalpel. En da's geen klein bier. Mijne hardtail Zannata was er zelfs zodanig van onder de indruk dat ik na nog geen tien km reeds 2 lekke banden had. En . . . na het plakken van een 'rustinneke' een km verder, voor de derde keer lek stond.
En dat telkens op dezelfde plek, namelijk aan de onderkant van mijn achterwiel. Misschien toch es de onderkant van mijn achterwiel laten onderzoeken door de fietsenmaker deze week :roll: :roll:
Enfin, na een wandelingske en een twintig minuten durende zoektocht doorheen een serre-complex, uiteindelijk aan herberg 'het Vrijhof' het mobieltje van een daar logerende Nederlander (gratis!!) mogen gebruiken om de pechdienst te bellen, waarvoor alle lof overigens !
Terug bij de startplaats aangekomen, nog es een andere binnenband gemonteerd, en . . . wijle were weg. Niet voor lang, want in al mijn haast had ik de buitenband er niet goed opgelegd en dat hobbelde na een tweetal km iets teveel om goed te zijn, en daarom maar nog es op mijn stappen terug gekeerd richting camionette voor een laatste herstelling van de dag.
Tenslotte om 10.30u definitief kunnen starten voor de 60 km, en er met volle teugen van genoten.
Conclusie 1 : In de zomertocht zit meer baan dan in de wintertocht en er zijn idd weinig technische stukken. Maar desondanks een meer dan prima tocht
Conclusie 2 : Op een zomertocht zijn er veel meer muggen dan op een wintertocht !
Post Reply