Kenda Small block 8
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Voordeel Kenda is da ze rond zijn, de Schwalbes zit ALTIJD ne slag in daar word ik zot van, zo'n dure band en ze liggen nooit recht...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
op de site van kenda sta toch da die ongveer 580gr moete wege, das eveveel als nen rara. Of rijde gij me die nieuwe trl versie van kenda (sealant compatibel)?El Perro Diablo wrote:Iets? Veel lichter.....
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Besluit:
Snel bandje maar weinig grip op échte mtb parcoursen? (stenen, wortels)
Of ben ik verkeerd?
Of ben ik verkeerd?
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Neen je bent verkeerd, veel meer grip zelfs dan een RaRa en meer voorspelbaar,gewicht is idd meer maar ze sealen beter ook.prideandglory1891 wrote:Besluit:
Of ben ik verkeerd?
Gisteren ff de small 8 opgelegd....
Wat me direct opviel zonder 1m gereden te hebben .
Zwaar, zeggen 580 gr maar wegen 620 gr
Tov. mijn rocket ron en renegades gemakkelijker op de velg te krijgen maar moeilijker dicht.. Zweten aan de randen.
Nog niet mee gereden maar nu eerste indruk staan ze op de 3de plaats van bovenstaande 3... dus nu zullen ze zich moeten bewijzen op het terrein of ze zullen snel in de kast belanden.
Welke druk rijden jullie en eventueel foto + werkwijze van verwijderde noppen.
thanks
Wat me direct opviel zonder 1m gereden te hebben .
Zwaar, zeggen 580 gr maar wegen 620 gr
Tov. mijn rocket ron en renegades gemakkelijker op de velg te krijgen maar moeilijker dicht.. Zweten aan de randen.
Nog niet mee gereden maar nu eerste indruk staan ze op de 3de plaats van bovenstaande 3... dus nu zullen ze zich moeten bewijzen op het terrein of ze zullen snel in de kast belanden.
Welke druk rijden jullie en eventueel foto + werkwijze van verwijderde noppen.
thanks
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Voordeel van aan de bron te zitten is dat ge ze allemaal kunt wegen en de lichtste pakken...
Is idd géén lichte band, maar, hij verfrommelt dan ook niet in den bocht zoal ne condoom met profiel op....
Is idd géén lichte band, maar, hij verfrommelt dan ook niet in den bocht zoal ne condoom met profiel op....
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
dat probleem had ik ook hard met schwalbe banden, dat is trouwens de enige reden dat ik een ander merk heb geprobeerd. voor de rest vind ik voor mezelf geen nadelen aan schwalbe. enkel de zijflanken die tekenen na 500km vind ik niet zo ideaal. kan aan men gewicht liggen ook...El Perro Diablo wrote:Voordeel van aan de bron te zitten is dat ge ze allemaal kunt wegen en de lichtste pakken...![]()

96kg droog aan den haak , hiero in houffa enkele weken geleden toen de perro ziek was en aan't afzien was...
op deze pic is mijn small block te zien ;
(foto staat al in show your 29er maar hier nu dus ter info)