Samengevoegde onderwerpen betreffende Cannondale
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ikzelf heb bij Chamizo te St. Kat. Waver een BAD boy gezien, volgens de verkoper is dit een fiets waar in de US de bodes door de stad mee rijden.
Nerveus fietsje, superlicht, dunne banden dus niet zo geschikt om off road mee te rijden. prijs 1099 voor Bad boy en 1.999 voor de Bad boy ultra maar deze heeft 27" felgen en headshok super fatty en schijfremmen. :)
Nerveus fietsje, superlicht, dunne banden dus niet zo geschikt om off road mee te rijden. prijs 1099 voor Bad boy en 1.999 voor de Bad boy ultra maar deze heeft 27" felgen en headshok super fatty en schijfremmen. :)
cannondale super v 500
vandaag mijn vlo'ke gaan binnen doen bij janssens in genk (want hij heeft een kromme achterbrug)
en krijg ik daar zo'n cannondale mee als vervang bike.
amai da bolt voor geen meter
. of ben ik zo gewoon van op mijn bike te rijden .
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Welke banden liggen er op?
Welke wielen?
Derailleur, ketting en cassette nog in goede staat?
De remmen slepen toch niet tegen de velgen?
Het zijn maar enkele zaken die een heel groot verschil kunnen maken.
Welke wielen?
Derailleur, ketting en cassette nog in goede staat?
De remmen slepen toch niet tegen de velgen?
Het zijn maar enkele zaken die een heel groot verschil kunnen maken.
-
Skippy-K
- Mountainbiker
Zoals Flupke al zei, dat is een bike van half de jaren 90.
Het zou wel erg zijn als die Super V even of bijna zo goed zou rijden als een Epic, zelfs al is daar aan die Super V in de loop der jaren veel aan vervangen. De veerweg van die Super V is trouwens een heel stuk kleiner dan die van hedendaagse full suspensions.
Heb zelf ook nog een muzeumstuk in mijn garage staan waar ik tot vorige week nog mee reed, een Cannondale Killer V 900 (zonder suspension). Iemand kopen?
Heb juist een Stumpjumper FSR gekocht en da rijdt een héééél stuk beter natuurlijk.
Het zou wel erg zijn als die Super V even of bijna zo goed zou rijden als een Epic, zelfs al is daar aan die Super V in de loop der jaren veel aan vervangen. De veerweg van die Super V is trouwens een heel stuk kleiner dan die van hedendaagse full suspensions.
Heb zelf ook nog een muzeumstuk in mijn garage staan waar ik tot vorige week nog mee reed, een Cannondale Killer V 900 (zonder suspension). Iemand kopen?
Heb juist een Stumpjumper FSR gekocht en da rijdt een héééél stuk beter natuurlijk.
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Het gaat hier over het concept dat uit de jaren '90 dateert.xsenna578 wrote:fiets is van 2002 geloof ik
Last edited by Optimo GmC on Thu 30 Sep 2004 08:30, edited 1 time in total.