Za 14/05/2011 Hertsberge / Oostkamp :: Bulscamp VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Voila gekozen, zondag aanwezig voor 60 km. Om 7h45 aan de inschrijvingstafel. :roll: :roll:
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:-D :-D Vandaag de draadjes uit mijne kop laten halen dus zondag aanwezig om 7.15h veur den " Full HOUSE " :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

Superfan wrote:
Gobi wrote:kga hier voor de 60 gaan. Ik denk niet dat ik de zomerrit al gereden heb, is dit hetzelfde parcour als in de winter?
Nee hoor, dit is een totaal ander parkoer dan onze winter vtt.
Zit da laatste speelboske van hun winterrit er dan in en naar waar trekken ze dan?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Gobi wrote:
Superfan wrote:
Gobi wrote:kga hier voor de 60 gaan. Ik denk niet dat ik de zomerrit al gereden heb, is dit hetzelfde parcour als in de winter?
Nee hoor, dit is een totaal ander parkoer dan onze winter vtt.
Zit da laatste speelboske van hun winterrit er dan in en naar waar trekken ze dan?
Nee, helaas niet, enkel toegankelijk voor de winter tt. We gaan richting Wingene, Ruiselede, St. Joris en natuurlijk een stuk bossen in Hertsberge.
hoyt007
Mountainbiker

Post by hoyt007 »

Superfan wrote:
Gobi wrote:
Superfan wrote: Nee hoor, dit is een totaal ander parkoer dan onze winter vtt.
Nee, helaas niet, enkel toegankelijk voor de winter tt. We gaan richting Wingene, Ruiselede, St. Joris en natuurlijk een stuk bossen in Hertsberge.
Hallo.

Indien je voor de 45 of 30 Km kiest, zit er dan ook wat bos in en prive stukken?

gr.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Herr doctoor heeft gezegd: 'no pain, no gain...'

Als het even kan, kom ik op zondag mijn schouder martelen. #-o
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Hertsberge...hmmm :-k al een tijdje geleden dat ik hier nog eens van start gegaan ben!!zal eens komen piepen rond de middag :roll: en ook enkel en alleen al om superfan nog ne keer terug te zien...ook al veel te lang geleden :wink: de groensels en tot zaterdagmiddag...
dingo 8)
@ vtt'tje:blij da ge terug onder de levenden bent!!Dacht al da ge in het een of ander gesticht zat!! :-D :lol:
Bakker 01
Mountainbiker

Post by Bakker 01 »

Enkele Krierecrossers zullen hier zondag ook aanwezig zijn
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Na de winterrit gemankeerd te hebben, komen we nu eens dit goedmaken sie!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ben juist ne keer gaan zien bij het afpijlen en het parkoer is een echte "bollebaan", 't zal vlammen worden.

Nu nog een beetje de zaal in orde plaatsen, dat we jullie op een deftige manier kunnen ontvangen en uiteraard "den bar" ook aanvullen :drunk: :drunk: .

Hopelijk blijft het weer toch nog een beetje goed, we zien wel.

Tot ton hè :wink:
Post Reply