Kenda Small block 8
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Kenda Small block 8
Hoe verhoudt deze zich ten opzichte van een Racing Ralph?
Rolweerstand is niet zo een prioriteit (ik weet dat het een snel bandje is), maar wel grip en hoe breed valt hij uit.
En Perro mag eens een close up tonen van zijn snijwerken eraan indien mogelijk.
Rolweerstand is niet zo een prioriteit (ik weet dat het een snel bandje is), maar wel grip en hoe breed valt hij uit.
-
_gertjan_
- Mountainbiker
heb deze ook op mn cannondale ligge en moet eerlijk zijn ben tot nu toe tevreden maar zoals gezegd een beetje zoeken naar de goede druk
wat ik wel al als negatief heb ervaren :
waar ik ga trainen ligt er dus een technische zone eig een berg aarde met allerlei beklimmingkjes ed. en het stikt er van de wortels en wanneer je dan wil klimmen langs een van de paden naar boven en je rijd over een hoog uitstekende wortel heb je vrijwel geen grip en zeker niet wanneer er wat vocht ligt
wat ik wel al als negatief heb ervaren :
waar ik ga trainen ligt er dus een technische zone eig een berg aarde met allerlei beklimmingkjes ed. en het stikt er van de wortels en wanneer je dan wil klimmen langs een van de paden naar boven en je rijd over een hoog uitstekende wortel heb je vrijwel geen grip en zeker niet wanneer er wat vocht ligt
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb me gisteren ook bezig gehouden en een small block at bijgetrimd
ben eens curieus naar de verandering in de bochten.
ben eens curieus naar de verandering in de bochten.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik vind de slant veel meer grip hebben dan een RARA ...
zeker in het losse , mulle zand, maar ook op kiezelwegen.
heb nu de slant 2.2 voor en de aangepaste smaal block achter liggen, ben benieuwd naar het resultaat. de small block heeft wel een pak minder rolweerstand dan de slant six ... maar da's logisch denk ik.
zeker in het losse , mulle zand, maar ook op kiezelwegen.
heb nu de slant 2.2 voor en de aangepaste smaal block achter liggen, ben benieuwd naar het resultaat. de small block heeft wel een pak minder rolweerstand dan de slant six ... maar da's logisch denk ik.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Re: Kenda Small block 8
Post by El Perro Diablo »
Als grip belangrijker is dan weerstand is de small block niet voor u._alain_ wrote:Hoe verhoudt deze zich ten opzichte van een Racing Ralph?
'k Zou idd naar ne slant 6 gaan dan.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik vind de slant nu ook niet direkt slecht bollen. maar in de 2.2 versie bolt hij wel zwaarder dan een small block 2.1