Hiking met de mountainbike is het te doen?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Hiking met de mountainbike is het te doen?
Hallo , ik zit te twijfelen tussen een tocht te voet , of met de mountainbike dit met name de tour de mont blanc. Ik zou overnachten in een tent. dus ik heb een hoop materiaal nodig verwacht ik. ik weet niet of het te doen is met de mtb? te veel baggage ge wicht ? En is er nog plezier dan aan het rijden?En niet te gevaarlijk met onbalans door bvb bagagerek aan je zadel?
over hoeveel dagen spreek je,
wil je volledig self supported gaan,
met hoevelen zijn jullie?
Je kan freaking licht gaan in je spullen, met het nodige minimalisme en lak aan comfort.
Geen tent maar een tarp,
geen kookvuur maar gewoon esbitblokjes tussen een paar stenen,
geen blikvoer maar van die opwarmmaaltijden die klimmers ed gebruiken,
...
Het enige probleem is drinkbaar water, maar als je zeker bent van beekjes kan je ook een waterfilter mee nemen en ter plaatste je water filteren.
wil je volledig self supported gaan,
met hoevelen zijn jullie?
Je kan freaking licht gaan in je spullen, met het nodige minimalisme en lak aan comfort.
Geen tent maar een tarp,
geen kookvuur maar gewoon esbitblokjes tussen een paar stenen,
geen blikvoer maar van die opwarmmaaltijden die klimmers ed gebruiken,
...
Het enige probleem is drinkbaar water, maar als je zeker bent van beekjes kan je ook een waterfilter mee nemen en ter plaatste je water filteren.
waar kunt ge da krijgen? IK Heb al presshop , standaard boekhandel afgezocht , en hier lokaal wat kranten winkels , en nergens bespeurd...LeftyBart wrote:Je moet de BIKE & Trekking van april eens lezen, daar staat een artikel in over het trekken met de MTB naar de Mont Blanc...
mocht je dit blad hebben is het mogelijk om es allen dit artikel in te scanne?
tx