Een deel komt met de fiets af en de DIE HARDS
Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
Wij komen ook af met een delegatie van MTB Vorselaar.
komen met de auto.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
15/05/2011 3action classic
Post by touchdownbiker »
ge kunt afstanden combineren maar eens op de 70 gaat der wel een tijdje aan vasthangen. this pas na bevoorrading aan de duracell dat ge terug kunt afkorten.bip bip wrote:is er een mogelijkheid om enkel afstanden te combineren en zo ergens aan een 55/60 km te komen? Ik vrees namelijk dat ik niet genoeg tijd ga hebben om 70km te rijden en maar 45 km rijden van zo'n prachtige tocht is zonde. Ik zou willen starten voor de 70 maar indien nodig een shortcut nemen.
grt,
bip bip
andere optie is vroeg vertrekken .
we hebben getracht het deel MacAdam te beperken, ongeveer over heel hetraject is 90% offraod. Er zijn natuurlijk altijd van die doorsteken nodig.Vissie2 wrote:Heeft er iemand een idee over de verhouding MacAdam en off-road? Vorige week in Doornik was het een beetje teveel Mac waardoor het niet echt een MTB-rit was....vandaar. Wel superstreek natuurlijk!!
Maar over het algemeen zit heel het ding goed in elkaar en is MacAdam heel weinig aanwezig.
Re: 15/05/2011 3action classic
Perfect!! Ik kijk er naar uit, voor mij wordt het deze.touchdownbiker wrote:we hebben getracht het deel MacAdam te beperken, ongeveer over heel hetraject is 90% offraod. Er zijn natuurlijk altijd van die doorsteken nodig.Vissie2 wrote:Heeft er iemand een idee over de verhouding MacAdam en off-road? Vorige week in Doornik was het een beetje teveel Mac waardoor het niet echt een MTB-rit was....vandaar. Wel superstreek natuurlijk!!
Maar over het algemeen zit heel het ding goed in elkaar en is MacAdam heel weinig aanwezig.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
bij aankomst na deelname aan den tt kunt ge bij het verwijderen van uwe polsband bekomt ge nog verschillende snuisterijen van onze sponser (3Action Sportdrinks)Vissie2 wrote:
Perfect!! Ik kijk er naar uit, voor mij wordt het deze.
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
we hebben getracht het deel MacAdam te beperken, ongeveer over heel hetraject is 90% offraod. Er zijn natuurlijk altijd van die doorsteken nodig.
Maar over het algemeen zit heel het ding goed in elkaar en is MacAdam heel weinig aanwezig.[/quote]
Als er nu ene tocht is waardat ge kunt van zegge dat er eigenlijk zo goed als niks of weinig MacAdam inzit dan ist den deze wel !!!
Ne TOP tocht !!! Ik ken maar weinig TT's die kunne proberen eraan te tippen, organisatie + parcours gewoonweg super goed !
Ik zie ernaar uit !!! Droog of nat... I'll be there ...
Maar over het algemeen zit heel het ding goed in elkaar en is MacAdam heel weinig aanwezig.[/quote]
Als er nu ene tocht is waardat ge kunt van zegge dat er eigenlijk zo goed als niks of weinig MacAdam inzit dan ist den deze wel !!!
Ne TOP tocht !!! Ik ken maar weinig TT's die kunne proberen eraan te tippen, organisatie + parcours gewoonweg super goed !
Ik zie ernaar uit !!! Droog of nat... I'll be there ...
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Zo 15/05/2011 Langdorp
Post by touchdownbiker »
de rekening wordt vandaag voor de laatste keer gecontroleerd. Diegene die dus nog willen inschrijven op voorhand het kan maar breng dan uw betalingsbewijs mee naar de inschrijvingen.
Aan alle die graag een "goed" weerbericht hebben, volgende bedenking: Wat heb je liever: te koud en te weinig grip of een beetje te warm, (truitje open) en misschien wat meer rolweerstand?
Ik ga ervan uit dat het een stuk frisser zal zijn dan de voorbije weken (zeker om 07:00) en dat de kans op een fikse douche erin zit en dat RR (of equivalent) een goede keuze is op de te verwachten ondergrond. Tenandere; op los zand ben je met slicks toch ook niet zoveel, dacht ik.
Ik heb mijn fietske aan de ketting moeten leggen. Dat ding begint al iets teveel goesting te krijgen en dan heb ik het nog niet over den baas.
Ik ga ervan uit dat het een stuk frisser zal zijn dan de voorbije weken (zeker om 07:00) en dat de kans op een fikse douche erin zit en dat RR (of equivalent) een goede keuze is op de te verwachten ondergrond. Tenandere; op los zand ben je met slicks toch ook niet zoveel, dacht ik.
Ik heb mijn fietske aan de ketting moeten leggen. Dat ding begint al iets teveel goesting te krijgen en dan heb ik het nog niet over den baas.