geen opstopping, die lange afstand start officieel vanaf 07.00 maar in werkelijkheid staan die daar al om 6.30. De meeste zijn al vertokken tegen dat de 25 - 45 starten. Het parcour is dan nog zodanig opgebouwd dat we die lange afstanden op zo een kort mogelijk traject uit elkaar trekken en dan heeft den ene van den andere gene last. Dus eigenlijk kunt ge stellen dat 70; 85 en 110 voor 80% al weg zijn. Trouwens die 110 mannen moeten wel vroeg starten want die inschrijvingen stoppen ook vroeger anders krijgen we dat niet opgeruimd op de zondag.Fritsie wrote:1200 man voor de 110 km (langste afstand).... Hoeveel deelnemers had je dan in het totaal? Ik vind het natuurlijk tof dat je als organisatoren heel wat deelnemers hebt, maar leidt dit niet tot heel wat opstoppingen?
die 1200 zitten wel verdeeld over 3 lange afstanden he; 70 en 85 nemen daar het grootste stuk van in beslag maar ik heb die wel bij die 1200 geteld. Misschien een klein beetje verkeerd meegedeeld. Maar ik moet wel het totaal van de 3 afstanden doorgeven om die guarana te bestellen.