Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
jverdeyen
Mountainbiker
Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue

Post by jverdeyen »

BramDR wrote:Wat moet je dan eten bij Brinta? Enkel melk bij de brinta doen en water bij drinken?
Brinta klaarmaken met melk, dit wordt een 'papje'. En daarbij een goed glas water om alles door te spoelen ;).

Let wel op, Brinta = veel vezels -> als je hier gevoelig voor bent #-o
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

jverdeyen wrote:
BramDR wrote:Wat moet je dan eten bij Brinta? Enkel melk bij de brinta doen en water bij drinken?
Brinta klaarmaken met melk, dit wordt een 'papje'. En daarbij een goed glas water om alles door te spoelen ;).

Ik eet brinta zelf al een goed jaar, maar nooit met iets bij. Had erges gelezen dat vers fruit erbij ook goed zou zijn. Maar dan vind ik het nog slechter.
Jay Kay
Mountainbiker

Post by Jay Kay »

Vorig jaar in mei ook begonnen met de velo naar't werk te pakken (rond de vijfentwintig enkel, misschien iets meer) en dat was toen éénmaal per week.
Nu met het goeie weer al echter drie weken 2x per week... zou daar graag nog een dag bijdoen, maar ik wil ook zeker 2x per week met de trein naar het werk, dan kan ik m'n avondschool-cursussen nog leren ook :-)
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

ben dit ook van plan. 30km enkel. heb dit velede week eens getest (mijn kont doet er nog pijn van) 1u20 over gedaan... viel wel best mee voor lang niet gereden te hebben. maar dan komt de rit na de zware werkdag terug naar huis. en het is met een mtb te doen.

hoofdreden is conditie op doen. en dan de hoge brandstof prijzen tegen gaan.
dan nog het probleem dat ik nu al een jaar mijn moto ingebracht heb als woon werk verkeer.(en gebruik deze ook alleen voor woon werk verkeer) maar het maakte niet zoveel verschil uit met de belastingen.even nagaan dat ik daarmee kan stoppen of een andere regeling kan treffen :-s
lj
Mountainbiker

Post by lj »

swiff wrote:ben dit ook van plan. 30km enkel. heb dit velede week eens getest (mijn kont doet er nog pijn van) 1u20 over gedaan... viel wel best mee voor lang niet gereden te hebben. maar dan komt de rit na de zware werkdag terug naar huis. en het is met een mtb te doen.

hoofdreden is conditie op doen. en dan de hoge brandstof prijzen tegen gaan.
dan nog het probleem dat ik nu al een jaar mijn moto ingebracht heb als woon werk verkeer.(en gebruik deze ook alleen voor woon werk verkeer) maar het maakte niet zoveel verschil uit met de belastingen.even nagaan dat ik daarmee kan stoppen of een andere regeling kan treffen :-s
Je kiest elk jaar volledig zelf of je gebruik maakt van het forfait aan beroepskosten of je je kosten bewijst dus daar kan je van het ene op het andere jaar mee stoppen.
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

jverdeyen wrote:

Die Brinta producten waar is dat te verkrijgen?
Hier in de plaatselijke speciale voedingswinkel kennen ze dat niet. :(
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

hondahornet wrote:
jverdeyen wrote:

Die Brinta producten waar is dat te verkrijgen?
Hier in de plaatselijke speciale voedingswinkel kennen ze dat niet. :(
Ik koop dat in den delhaize, da staat bij de ontbijtgranen.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Vandaag had ik het gevoel dat er veel windtegen was.
Of waren de benen niet goed?

nog ander ww'ers tegenwind gehad?

Streets
marc0304
Mountainbiker

Post by marc0304 »

Vandaag had ik het gevoel dat er veel windtegen was.
Ja ik heb dat ook zo ervaren Brussel Mechelen.....
Mijn eerste week met de bike naar het werk, de eerste dag al direct lek gereden en vandaag felle wind.
Maar het is toch een zalig gevoel en gelukkig nog geen regen.
Marc :lol: :lol:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Streets wrote:Vandaag had ik het gevoel dat er veel windtegen was.
Of waren de benen niet goed?

nog ander ww'ers tegenwind gehad?

Streets
Ik zelf niet, maar mijn vader (die van Brussel-Belgacom komt) zei dat er inderdaad heel veel tegenwind was. Geen zorgen ivm de benen dus, 't lag niet aan u :wink:
Post Reply