Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ironbiker
Mountainbiker

Post by Ironbiker »

BramDR wrote:
Ironbiker wrote:Ik ga voor 110. Is het (voorlopig) met Schwalbe Furious Fred te doen of moet ik voor meer profiel kiezen?
Ik woon hier in de buurt en bij mij steekt er nu vanachter nen ff 2.1 . Als het weer niet veranderd laat ik deze staan.
OK Thanks! Heb je voor een RRalph liggen (ben ik van plan) of is FF ook te doen.
bikerboy16
Mountainbiker

Post by bikerboy16 »

weersverwachting voor zondag ziet er tot nu toe nie goe uit :(.. 15°C, veel regen en soms rukwinden zei den Frank!
Hopelijk veranderd het nog :D, Fingers crossed!!!
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

bikerboy16 wrote:weersverwachting voor zondag ziet er tot nu toe nie goe uit :(.. 15°C, veel regen en soms rukwinden zei den Frank!
Ik geloof den Frank nie ik volg dees
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Langdorp/4054073
da ziet er beter uit :-D
bikerboy16
Mountainbiker

Post by bikerboy16 »

jakke-pompier wrote:
bikerboy16 wrote:weersverwachting voor zondag ziet er tot nu toe nie goe uit :(.. 15°C, veel regen en soms rukwinden zei den Frank!
Ik geloof den Frank nie ik volg dees
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Langdorp/4054073
da ziet er beter uit :-D
Ziet er idd beter uit! We zulle dieje site dan maar gelove eh :D, en de frank had het ook over heel Belgie, en omdat Langdorp een apart (berg)klimaat heeft klopt zijn uitspraak nie!! :p
pareke
Mountainbiker

banden

Post by pareke »

Ik kom naar de woew met achteraan spec-renegade s-works 2.1 en vooraan rr 2.25 , hopelijk regent het niet te veel zaterdag
touchdownbiker
Mountainbiker

15/05/2011 3action classic

Post by touchdownbiker »

BramDR wrote:Wat is eigenlijk die guarana precies?
Vorig jaar op de 110km toch ni tegengekomen denk ik
een van die aftreksels die u een extra energieboost geven voor maximunduur van 1 uur. Vorige editie hadden we er 800 voorzien maar uiteindelijk bleken meer dan 1200 deelnemers de lange afstanden te doen en op is op. We moeten daar een hoeveelheid van voorzien en dan is op ook helemaal op. Voor dit jaar hebben we er 1200 voorzien.

Als ge de lange afstand kiest zal de guarana stand er zijn na de bevoorrading aan de duracell bateries en voor dat ge aan het parcour over de bosberg begint. Let wel, die fleskes zijn allemaal open om direct te gebruiken.
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

el gordo wrote:In welke richting lopen de verschillende parcours?
Is er eventueel ergens een map te vinden van jullie TT?
een map is er niet speciaal van te vinden, waarschijnlijk wel ne gps track links of rechts maar als ik u een richting moet meegeven , we draaien met de zon mee op het parcour.
Start is te wolfsdonk, blauberg, testelt, langdorp, rillaar, tieltwinge, holsbeek, aarschot, gijmel, langdorp, wolfsdonk.
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

Kraura wrote:Ik wil het gewoon even vermelden want telkens als ik jullie site bezoek, denk ik dit:-). Voor zulk een grote organisatie en toertocht, vind ik dat jullie site en de aangeboden informatie, wat pover is.
Voila, dit gezegd zijnde, kom ik af voor de 70!
Ik kan u daar ergens in volgen, op onze vorige site stond het ritprofiel e.d. ook nog mee vermeld onder de tab toertocht. Uw opmerkingske zal ik meenemen en er een oplossing aan vasthangen. Maar alle vragen over het event zelf worden steeds beantwoord.
De site op dit moment gaan modifieeren is niet zo ideaal dus zal voor na het evenement zijn. :oops:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

1200 man voor de 110 km (langste afstand)... #-o. Hoeveel deelnemers had je dan in het totaal? Ik vind het natuurlijk tof dat je als organisatoren heel wat deelnemers hebt, maar leidt dit niet tot heel wat opstoppingen?
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

kom met grippeke vor de 110
Post Reply