Hey iedereen!
Ben nieuw hier op het forum, ben wel al tijdje aan het lezen maar eindelijk de stap gemaakt om account te maken.
Dus bij deze mn vraag, ben op zoek naar een goede MTB prijs kwaliteit van 1000€ +-
Cube heb ik al zitten kijken en daar heb je precies wel iets meer als ergens anders voor je geld ..
Ik hoor het graag van de mensen met kennis en ervaring ...
MTB kopen, 1000€ +-
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
Dr.Pringles
- Mountainbiker
-
Dr.Pringles
- Mountainbiker
Post by Dr.Pringles »
met een budget van 1000€ zou ik ook zeker het te koop gedeelte int oog houden hier op het forum.
Er worden ooit echte hele knappe bikes verkocht voor dat geld (of zelfs ooit minder)
Ikzelf heb een nieuwe cube gekocht, maar vind het toch nog altijd jammer dat ik naast die 2de handse C'dale met carbon lefty heb gegrepen voor minder geld als mijn huidige cube (niet dat ik spijt heb hoor )
Er worden ooit echte hele knappe bikes verkocht voor dat geld (of zelfs ooit minder)
Ikzelf heb een nieuwe cube gekocht, maar vind het toch nog altijd jammer dat ik naast die 2de handse C'dale met carbon lefty heb gegrepen voor minder geld als mijn huidige cube (niet dat ik spijt heb hoor )
-
Dr.Pringles
- Mountainbiker
Post by Dr.Pringles »
Ja idd, denk wel dat ik de maat kan kiezen ..ben 1.83m dus dacht zelf aan de 18?
Dat over die 2dehands fietsen, ik woon in Spanje dus dat ligt moeilijk
Thx guys !
Dat over die 2dehands fietsen, ik woon in Spanje dus dat ligt moeilijk
Thx guys !
je mag mijne fiets proefrijden in ruil voor 2 weken gratis verlof 
tja, das moeilijker inderdaad, dan maar een nieuwe fiets he... ik ben tevreden van mijn cube, en de meeste andere cube rijders die ik ken ook
Als je een beetje handig bent kijk je ook eens bij Canyon... knappe bikes en zeer voordelig... als je nog ff geduld hebt, koop je tijdens de Tour de France.
dan zijn er altijd kortingen bij hen...
www.canyon.com
tja, das moeilijker inderdaad, dan maar een nieuwe fiets he... ik ben tevreden van mijn cube, en de meeste andere cube rijders die ik ken ook
Als je een beetje handig bent kijk je ook eens bij Canyon... knappe bikes en zeer voordelig... als je nog ff geduld hebt, koop je tijdens de Tour de France.
dan zijn er altijd kortingen bij hen...
www.canyon.com
-
Dr.Pringles
- Mountainbiker
Post by Dr.Pringles »
Thx joske !
Heb is gekeken bij Canyon en zitte idd wel ferme fietskes tusse !
Wil ik net nog eens gaan kijken naar die Cube dat ik paar posts hiervoor heb gepost en ik zie dat die er alleen nog is in 16" ..
Nu heb ik deze gezien, zelfde als joske denk ik ? Hier de link,
http://www.bike-discount.de/shop/kS1/a1 ... on-rx.html
Heb is gekeken bij Canyon en zitte idd wel ferme fietskes tusse !
Wil ik net nog eens gaan kijken naar die Cube dat ik paar posts hiervoor heb gepost en ik zie dat die er alleen nog is in 16" ..
Nu heb ik deze gezien, zelfde als joske denk ik ? Hier de link,
http://www.bike-discount.de/shop/kS1/a1 ... on-rx.html
Post Reply
10 posts
• Page 1 of 1