Ze waren dan ook voor vorige winter in het slijk te ploeteren en sneeuw en zijn er dan ook in geslaagd en die akkers zijn nu voorzien van diepe groef..fillebiker wrote:idd met dieje band komt gever ze! maar ik betwijfel da hij top is in de zanderige opstandigheden nu!PhilippeBiker wrote:Voor diegen die het gewicht van een Bontrager X-Mud 29x2.0 willen weten(gekocht bij 29er squadron):
al nieuw over het gewicht van de slant six?
mercie!
Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Re: Bontrager X Mud 29x2.0
Post by PhilippeBiker »
Last edited by PhilippeBiker on Mon 15 Aug 2011 00:26, edited 1 time in total.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Racing ralph en rocket ron op een crest velg zijn 55.2 breed bij mij. Dus is die SmB8 wel
qua breedte.
Iemand al mee gereden op een iets nattere ondergrond, liefst ardennenondergrond? En wat zijn de bevindingen?
Iemand al mee gereden op een iets nattere ondergrond, liefst ardennenondergrond? En wat zijn de bevindingen?
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Kenda Small Bmock Eight op Topeak Pro weegschaal
Post by PhilippeBiker »
Nog even nagemeten op mijn Topeak Pro stand met ingebouwde weegschaal(weegt tot op 5 gram).Hier dus exact 700 gram.
[
Gewicht is niet echt super belangrijk(weeg zelf toch ook wa kilokes te veel dus
),als ik maar grip heb en goede rolweerstand.
[

Gewicht is niet echt super belangrijk(weeg zelf toch ook wa kilokes te veel dus
Last edited by PhilippeBiker on Tue 10 May 2011 19:25, edited 1 time in total.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Ik heb er al mee in slijkere omstandigheden gereden,wel niet in Ardennen maar bij ons is't al eens vettig (klei-ondergrond).prideandglory1891 wrote:Racing ralph en rocket ron op een crest velg zijn 55.2 breed bij mij. Dus is die SmB8 welqua breedte.
Wel op 2.2 achteraan en 2.1 vooraan,ik vind ze beter dan de Rocket ron (in 29x2.25)en de racing ralph(29x 2.25) die ik heb gehad .
- Edlisjas
- Mountainbiker
Welke is de meest geschikte allround band die ik dus winter/zomer kan gebruiken, niet te zwaar is, voor onder een vaste Niner vork en die goed tubeless gelegd kan worden en ook nog eens comfortabel is...?
Welke voorband, welke achterband?
Binnenkort komt de Black Panther xtreme voor 29" uit, ik was zeer tevreden van deze banden op mijn vroegere 26" bike.
Welke voorband, welke achterband?
Binnenkort komt de Black Panther xtreme voor 29" uit, ik was zeer tevreden van deze banden op mijn vroegere 26" bike.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Maar ge moet engelengeduld hebben om em dicht te krijgen..El Perro Diablo wrote:Beste all round band is ne Rocket Ron.
engelengeduld... héhé
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
heb nu de michelin wild racer steken, ziet er goed uit. Maar heb er nog niet mee gereden