Zo 08/05/2011 Spiere-Helkijn :: Kiwanis Walk en VTT Bike Rid

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

lange fietser wrote:nen groten merci aan al daanwezigen.
Jullie opmerkingen zullen ons zeker helpen om deditie van volgend jaar te verbeteren.
Met verschillende deelnemers gesproken over:
- afstanden: waarschijnlijk verkeerde instelling computer op fiets; Wordt gecontroleerd.
- wegwijzers: verbeteringen zijn altijd mogelijk: volgende editie (nog) meer pijlkes.
- noodnummer: elke onverharde strook (zone) was aangekondigd met zone nummer, lengte en GSM n°. Zodanig kon iedereen die een probleem had kon bellen. Geen enkele oproep gekregen betreffende pannes.
Nogmaals: het was onze 1ste editie en alle opmerkingen worden zeker genoteerd om de volgende te verbeteren!
Amaai serieus verkeerd ingesteld dan ik neem altijd men meter ter hand en ik had 48,7 km op de kaart gekeken en nergens mis reden.
11km verkeerd instellen dan moet je toch serieus aan de leffe gezeetn één
:lol: :wink:

Voor de rest een leuk ritje links en rechts wel mogelijkheden gezien om iets meer offroad te steekn in u parcours. nu ik weet niet wat jullie allemaal aangevraagd hebben en wat er allemaal geweigerd is.

Doe vooral verder op de ingeslagen weg ge zie goe bezig en bedankt voe het gidsen door de streek.

Greetzzz Bakkerke
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Hier gisteren ook gestart , uiteindelijk wel een 20-tal boskantrijders aanwezig . Leuke rit , beetje mijn parcours met die lange , harde dreven . Mooie doortocht over die Saint Aubert , dat mocht van mij beetje meer .Terugtocht met de wind vanachter soms benauwelijk snel in dat zand . Toch rechtgebleven en beetje te vroeg weer binnen, bijgevolg langere apres in de zon .Goe geamuseerd , de afwezigen hadden ongelijk.Volgende week zedelijk verplicht om naar roeselare aangezien een bestuurslid van onze club in de organisatie zit .Voor een gratis leffe doen we vanalles .
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Volgens de kalender op mtb.be is er komende donderdag 02/06/2011 weer een vtt in Spiere-Helkijn.

Het is blijkbaar een andere organisator (Kon. Helkijn sportief) dan die van de tocht van zondag 08/05/2011.

Ik kan hier geen topic vinden over deze "boemeltocht".

Weet er iemand meer over deze vtt?

Post Reply