Antwerp Cup Mountainbike

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ago
Mountainbiker

Post by Ago »

bwoaa voor mij den eerste keer dat ik eens een wedstrijdje meedoe en was vooral confronterend hoeveel werk ik nog heb :-)
Was idd super technisch, maar voor die 50m dat ge effectief moet lopen het zo afbreken? Maar ja ik kan met niets vergelijken natuurlijk.... :-)
Maar ben toch tot einde blijven doorrijden daar ik van mijn vriendin hoorde dat er in de fun B veel opgegeven hebben.
Dus ben is benieuwd naar de uitslagen....

Op chronorace zie ik toch niks staan....
http://www.chronorace.be/web2/default.aspx#
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Ago wrote:bwoaa voor mij den eerste keer dat ik eens een wedstrijdje meedoe en was vooral confronterend hoeveel werk ik nog heb :-)
Was idd super technisch, maar voor die 50m dat ge effectief moet lopen het zo afbreken? Maar ja ik kan met niets vergelijken natuurlijk.... :-)
Maar ben toch tot einde blijven doorrijden daar ik van mijn vriendin hoorde dat er in de fun B veel opgegeven hebben.
Dus ben is benieuwd naar de uitslagen....

Op chronorace zie ik toch niks staan....
http://www.chronorace.be/web2/default.aspx#
Werd niet getimed door chronorace ook... Hopelijk zal de organisatie het online zetten, want hier weet ik ook nog van niets.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Zelfs niet kunnen starten, half uurtje voor de start mijn derailleur afgekraakt :evil: .
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

heb hier de snelste mannen (en vrouwen) binnengekregen, de rest vind ik ook niet...

MOUNTAINBIKE ELITES
ANTWERPEN – 1. Patrick Gaudy; 2. Ruben Scheire; 3. Kevin Van Hoovels; 4. Bas Peters (Ned); 5. Bart De Vocht; 6. Davy Huygens; 7. Jimmy Tielens; 8. Jan Denuwelaere; 9. Robby De Bock; 10. Robert Mennen (Dui); 11. Jeff Luyten; 12. Pieterjan Kindermans; 13. Jordi Billast; 14. Bart Aernouts; 15. Bram Van Wijmeersch; 16. Frans Claes; 17. Olivier Labie; 18. Jan Dams; 19. Cedric Gaudy; 20. Bart Luca

MOUNTAINBIKE VROUWEN ELITES
ANTWERPEN – 1. Laura Turpijn (Ned); 2. Rosara Joseph (NZe); 3. Carina Kirssi (Fin); 4. Elise Marchal; 5. Githa Michiels; 6. Kristien Nelen; 7. Nancy Bober; 8. Sarah Mertens; 9. Steffi Derveaux

MOUNTAINBIKE JUNIOREN
ANTWERPEN – 1. Kevin Panhuyzen; 2. Jens Vanderkinderen; 3. Jens Van Rompaey; 4. Boris Cara; 5. Jens Schuermans; 6. Nicolas Scheire; 7. Dylan Beeckman; 8. Mathias Cloostermans; 9. Pieter Geluykens; 10. Maxim Boulangier; 11. Alex Baker (GBr); 12. Didier Bats; 13. Roan Mc Crae; 14. Geoffrey Hoyaux; 15. Indy Pauwels

MOUNTAINBIKE NIEUWELINGEN
ANTWERPEN – 1. Gianni Van Donink; 2. Jochen De Vocht; 3. Bram Cools; 4. Jarno Weemaes; 5. Kenneth Coomans; 6. Wout Alleman; 7. Stijn Caluwe; 8. Tomas Caudere; 9. Jelle Schuermans; 10. Brent Vandenbosch

MOUNTAINBIKE MASTERS 1
ANTWERPEN – 1. Geoffry Maes; 2. Gerrit Delfosse; 3. Kris Janssens; 4. Gody Jacobs; 5. Ronny De Vries; 6. Filip Thijs; 7. Aaron Debeyne; 8. Mark Donné; 9. Davy Urkens; 10. Kristof Wijckmans

MOUNTAINBIKE MASTERS 2
ANTWERPEN – 1. Ronny Geerts; 2. Kurt Tempst; 3. Danny Sleeckx; 4. Noel Dult; 5. Geert Vanlandeghem; 6. Marc Storms; 7. Willy Moons; 8. Johan De Bruyn; 9. Patrick Tas; 10. Tom Segers

Morgen in HET NIEUWSBLAD btw... ;-)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

bron: mtb lily
Dat de omloop in het Antwerpse havengebied niet te onderschatten was, bewijzen de talrijke valpartijen en de vele opgaves.
Voornaamste slachtoffers waren Nico Berckmans en Nicolas Vermeulen.
Voor Nico Berckmans , de kampioen bij de masters 2 liep de opwarming in de vroege morgen niet zo goed af.
De biker van het MTB Langdorp team liep een schouderbreuk op en is 6 weken out. Aangezien het om een mooie breuk gaat zonder complicaties, zal er niet geopereerd worden en moet de renner uit Balen het rustig aan doen.

Ook Nicolas Vermeulen ( Versluys Evenza) krijgt een rustperiode van 6 weken opgelegd. Hij brak zijn enkel in Antwerpen en ziet zijn seizoen voor de volgende maanden gehypothikeerd
:roll:
sterkte mannen
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Iemand de gps track? Mag men altijd doorsturen!
Thanks
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Dacuba wrote:Iemand de gps track? Mag men altijd doorsturen!
Thanks
en van daaruit de snelste weg naar de dichtsbijzijnde spoed misschien ineens bijzetten #-o
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

zaskar72 wrote:
Dacuba wrote:Iemand de gps track? Mag men altijd doorsturen!
Thanks
en van daaruit de snelste weg naar de dichtsbijzijnde spoed misschien ineens bijzetten #-o
:lol:
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Twas nt gevaarlijk e.

Twas gwn een stom en saai parcours maar wel leuk om op te trainen.
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Post Reply