Ben wel wat verbaasd vd reacties. Alles kan beter, doch voor de eerste maal al slechtere TT's voorgeschoteld gekregen.Fritsie wrote:Ik geloof niet dat ik het op bovenstaande manier formuleerde. Ik schreef dat de eerste 25 km een opwarming waren en dat de 50 km daarna zeker de moeite waren met heel wat hoogtemeters (Pays des Collines). Hetgeen dat daarna kwam, was er te veel aan (na de derde bevoorrading). Ik heb het natuurlijk over de rit met de langste afstand, maar ik vermoed dat u die ook reed. Diegene die een kortere afstand reden zullen dan ook het mooiste gemist hebben...KUBA wrote:Zeker dat we het over dezelfde rit hebben??Fritsie wrote: Snel opeenvolgende hoogtemeters + de 50 km daarna waren echt wel de moeite. .
Ik reed de grote afstand (die nog groter was!), heb continu met 5 bikers rondgedraaid en ... alle 5 zeer aangenaam verrast.
Na 25 km, bekloeg ik het me ook, doch de bospassages maakten serieus wat goed.
Laat daar een ervaren parcoursbouwer op los en 't is vele malen beter dan de Kluis. Buiten enkele wandelaars geen kat te zien.
Dit gehele parcours eens afhaspelen in een normale Belgische vochtige periode ... en wil eens zien of vele passages niet technisch zijn.
Al zeg ik het zelf... ben redelijk getraind ifv vd Alpenmarathon volgende maand en toch 3970 cal verbruikt. Een loopmarathon is goed voor +/- 3000 cal.
De Grintatour bestaat al jaren en ja de baanjanetten ... veel mee gelachen. Heb er veel die ook iets boven de 100km reden maaaaar op de baone, zien sterven.
Allé, voor diegen die het niet weten, volgende week de officiële VTT Parijs Roubaix.
En weekje erna ... DE Herdersmarathon... THE place to be !
Watch out !
De Wacky's zijn met grote getalle aanwezig.