Zo 08/05/2011 Overijse :: MTB Toertocht Overijse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

De organisatie wil alle deelnemers nu al bedanken !!!

Doet heel veel deugd om alle positieve commentaren te lezen.

Verdwenen pijltjes aan de camping waren inderdaad een probleem. Enkele jonge, spelende kinderen zijn betrapt geweest. Ook een quad-rijder is betrapt geweest bij het moedwillig uittrekken van een paaltje en dit gewoon het veld in te smijten.

Uiteraard luisteren wij graag naar jullie commentaren om volgend jaar minstens evengoed te doen.

Foto's komen op de website.

En wat houten bomen op de weg, da's inderdaad ook mountainbike :wink:

Nogmaals : BEDANKT aan de 1130 deelnemers !!!

mvg,

Wim
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

We hebben er vandaag alles uitgeperst wat er nog in de benen zat, moe maar voldaan naar huis terug gekeerd na weer een mooie zondag biken :wink:
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

spaver wrote:We hebben er vandaag alles uitgeperst wat er nog in de benen zat, moe maar voldaan naar huis terug gekeerd na weer een mooie zondag biken :wink:
Uw plaske tegengekomen :lol:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

ohja, nog dit: voor de gps-loggers : er zit 1 privé-stuk in, gelieve dit te respecteren aub !

8)
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

LuckyIron wrote:ohja, nog dit: voor de gps-loggers : er zit 1 privé-stuk in, gelieve dit te respecteren aub !

8)
was het dat prachtig stukje single in't bos naast die honden asiel ?
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

mijn mening : TOP !

ben van overijse en toch bijna 60procent was voor mij ombekent terrain !!

echt leuke tocht gedaan

het smaakte naar meer

Grtz
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

BelAir_500 wrote:
LuckyIron wrote:ohja, nog dit: voor de gps-loggers : er zit 1 privé-stuk in, gelieve dit te respecteren aub !

8)
was het dat prachtig stukje single in't bos naast die honden asiel ?
klopt !

je kan daar gewoon rechtdoor rijden, afdaling nemen in 't veld en dan verder afdalen via de kassei. Beneden kom je terug op het parkoers uit.
Giant2612
Mountainbiker

Post by Giant2612 »

Fantastische rit!
Wel 1 van de beste ritten die ons Belgen landje kan bieden denk ik, buiten de Ardennen gerekend dat is..
geerteke
Mountainbiker

Post by geerteke »

MTB heylen(4) =D> =D> =D> =D> is komen bolle en vond het een schitterend parcour
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hey vandaag ook gereden te Overijse was mooi tochtje, al vond ik hem minder zwaar dan gevreesd. (Missch ligt dat aan mijn steeds beter wordende conditie :lol: )
Gestart met in het achterhoofd het zware laatste stuk,goed doseren dacht ik maar het gem werd alleen maar opgedreven naarmate de tocht vorderde. =D> =D>
We hadden ook een 200Hm minder dan aangegeven op jullie site op onze polar,kan dat kloppen?
De grote pluspunten:Mooi parcours,veel afwisseling
Zéér goede bevoorrading
Goede bepijling
Inschrijving met scannen lidkaart wat zéér vlot ging.
DE minpunten omdat jullie er om vragen ,ben normaal gene muggezifter maar ga zeggen wat ik vind dat kan verbeterd worden.
-inschrijvingskaart afgeven in een doos ok,maar die met een vwb kaart moesten dat niet doen. Zo kon iemand toch zwart rijden als hij wou!! Missch beter werken met polsbandjes.
-Dat 1ste bosje vond ik iets te technisch voor alle afstanden: Missch beters keuze laten aan de kleine afstand door rechtdoor te sturen of bordje links technisch. Daar zijn veel beginnelingen bij denk ik en dat zorgt voor opstropingen doordat deze mensen te voet gaan soms.
- Da 1stje boompje na dat afdalingkje lag gevaarlijk vonden wij,de andere bomen ok.
- Het te hete water van de douches kon er niet onder staan,amaai.

Voor de rest zeer genoten van een parchtige rit in een prachtige streek en parcours gemaakt door mtbkers vóór mtbkers!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply