Za 14/05/2011 Ophasselt :: Trofee De Muur Altreba

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBovi
Mountainbiker

Za 14/05/2011 Ophasselt

Post by MTBovi »

filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Heeft er iemand een beetje info over het parcours? Ik ben nog maar hééél weinig in die streek gaan biken.
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

Dat is de streek van Kluisbergen enzo, Volgens mij zal er vrij veel klimmen inzitten, ik zal hem waarschijnlijk wel rijden. Gisteren in kluisbergen gereden en is een zeer mooie streek om te Mountainbiken
MTBovi
Mountainbiker

Post by MTBovi »

Image
Image
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Dit is dus duidelijk NIET de streek van Kluisbergen,maar op en rond de muur van Geraarsbergen!
Maar eveneens een mooie streek met veel heuvels maar weinig bos en ook een vlakker stuk rond de dender!
Meen mij te herinneren deze vorig jaar gereden te hebben en tevreden met een mooi parcours en lokatie,
met zefs wat animatie op den apés of verwissel ik met een andere tocht met de parking op een akkerland?
Nog een vraagje aan de organisatie;
mogen wij met meer of 10 in groep rijden langs het jaagpad van de dender?? :roll:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Normaal ook van de partij =D>

@ MTBovi : Welk uur zal je starten ?? Kunnen we misschien terug een mooi treintje vormen =D>

Groeten

Gunther
Frankiebis
Mountainbiker

Post by Frankiebis »

zwiebertje wrote:Dit is dus duidelijk NIET de streek van Kluisbergen,maar op en rond de muur van Geraarsbergen!
Maar eveneens een mooie streek met veel heuvels maar weinig bos en ook een vlakker stuk rond de dender!
Meen mij te herinneren deze vorig jaar gereden te hebben en tevreden met een mooi parcours en lokatie,
met zefs wat animatie op den apés of verwissel ik met een andere tocht met de parking op een akkerland?
Nog een vraagje aan de organisatie;
mogen wij met meer of 10 in groep rijden langs het jaagpad van de dender?? :roll:
Volledig juist Zwiebertje.
Ik denk dat we op de enkele km langs de Dender weinig blauw zullen tegenkomen ...
Het gaat constant op en neer met de Muur langs verschillende kanten, bosberg offroad (die reeds gebetonneerd is), hellingen rond Pollare en Beverberg in St-Antelinks. Vooral de 1ste 20km zijn pittig en de in begin geleverde inspanningen doen de rest zwaarder uitvallen dan gedacht ...
Ideale opwarmer voor de week erna bij de Herders!
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

ik zeg niet dat het in kluisbergen ligt hé :) maar dat het beetje dezelfde streek is, voor mij toch... aangezien ik er een goed uur rijden vanaf woon..
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Lennert wrote:Dat is de streek van Kluisbergen enzo, Volgens mij zal er vrij veel klimmen inzitten, ik zal hem waarschijnlijk wel rijden. Gisteren in kluisbergen gereden en is een zeer mooie streek om te Mountainbiken
Ophasselt ligt in Oost-Vlaanderen, net achter Haaltert en zo tussen Ninove en Geraardsbergen. Totaal niet de streek rond Kluisbergen ...

Fieldbiker
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

voor mij is dat toch 'in de buurt van...'

Maar maakt niet uit... On topic terug, denk wel dat ik deze zal rijden
Post Reply