Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
bikerboy16
Mountainbiker

Re: 15/05/2011 3action classic => voorinschrijvingen mog

Post by bikerboy16 »

touchdownbiker wrote:
bikerboy16 wrote:Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....

Is het mogelijk om bij de eerste splitsing de 45km te volgen en wanneer deze dan trug same komt met de lange afstanden daarna de 70km te volgen?,.. of is er maar één splitsing om de 70 km te volgen? Zodat ik ongeveer rond de 60km fzo heb?
ge kunt dan best de 70 aanhouden in het eerste stu en na de bevoorrading aan de duracell telkens de splitsing van de 25 nemen. Of gekunt al mee starten om 7.00 en dan bent ge terug tegen 11.00 zou ook te doen moeten zijn.
Toch maar om 7u proberen te starten, (hopelijk duurt het feest niet te laat de dag ervoor :o) en dan de 70km te rijden als alles meezit :p...
Is het qua beklimmingen en hoogteverschil een groot verschil tussen de 45km en de 70km? (heb graag een stevig tochtje!!) :p
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

bikerboy16 wrote:
touchdownbiker wrote:
bikerboy16 wrote:Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....

Is het mogelijk om bij de eerste splitsing de 45km te volgen en wanneer deze dan trug same komt met de lange afstanden daarna de 70km te volgen?,.. of is er maar één splitsing om de 70 km te volgen? Zodat ik ongeveer rond de 60km fzo heb?
ge kunt dan best de 70 aanhouden in het eerste stu en na de bevoorrading aan de duracell telkens de splitsing van de 25 nemen. Of gekunt al mee starten om 7.00 en dan bent ge terug tegen 11.00 zou ook te doen moeten zijn.
Toch maar om 7u proberen te starten, (hopelijk duurt het feest niet te laat de dag ervoor :o) en dan de 70km te rijden als alles meezit :p...
Is het qua beklimmingen en hoogteverschil een groot verschil tussen de 45km en de 70km? (heb graag een stevig tochtje!!) :p
het venijn zit steeds in de staart, als ge denkt het is voorbij zou ne molshoop u wel eens teveel kunnen zijn. Laat ons zeggen als ge goe feest dat die 70 wel eens echt van pas kan komen om al de alcool eruit te rijden. :P :P :P
touchdownbiker
Mountainbiker

Post by touchdownbiker »

bikertom wrote:Zoals het weer er nu uitziet voor de volgende 14 dagen belooft dit weer een spektal te worden en voor sommige een snelle tour. Op mij zal men wel weer moeten wachten daar onder de kerketoren op dat terras, als ik dan aankom zitte mijn collegas daar al met een donkere leffe hunnen suikerspiegel weer op peil te brengen :drunk: :drunk: :drunk: . Wij kijken er naar uit. :lol: :lol:
ik zal uw maten wel bezig houden totdat ge aankomt, en de leffe krijgen ze toch ,iet op. :drunk: :drunk: :drunk: er zullen er nog een paar overschieten voor u dus geen paniek.
touchdownbiker
Mountainbiker

15/05/2011 3action classic

Post by touchdownbiker »

Speedy G. wrote:

2 mogelijkheden

1) Ofwel zoals mij erg vroeg opstaan zodat je om 7uur al kunt vertrekken en dan ben je voor de middag nog wel thuis want je woont vlakbij.

2) Met de fiets van thuis uit vertrekken, dan de 45km doen en dan nog met de fiets terug wat ook goed is voor +/_ 75 à 80km.

Job done. :lol:

Ik ga bv om 5uur opstaan om tegen 5u.30 bij de bakker te staan zodat ik ZEKER om 6uur kan vertrekken om tegen 7uur met de fiets te kunnen vertrekken. #-o
B.insane wrote:Bij ons is den bakker pas open om 7u30 #-o
uwe collega zal waarschijnlijk langs achter naar de bakker gaan. : :lol: :lol: :lol:
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Hallo WOEWERS

Een week voor tocht in Wolfsdonk zitten we in het verre Kemmel (w-vl) te trappelen om de bus op te stappen en de prachtige tocht bij jullie te komen rijden.
Hier voor het ogenblik superweer ,ideaal om nog een trainingsritje te doen om zondag 15 mei voor 85 km te gaan.Onze streek is dan ook zeer heuvelachtig (Kemmelberg) maar het verschil met jullie streek is dat bij ons de hellingen langer zijn en dat bij jullie het altijd korte neepjes zijn met ook zeer veel kleine bergjes onverhard.(hopelijk geen kramp zoals verleden jaar)
Voor het ogenblik zijn we al met 32 bikers en er zullen er nog enkele bijkomen (max 40 anders problemen met fietsvervoer),zorg maar voor een extra vatje leffe.

Wie dit leest en niet in de omgeving van wolfsdonk woont moet zeker naar wolfsdonk om die prachtige toertocht te rijden.De partners kunnen zeker meegaan als het geen bikers zijn want het is ook zeker een prachtige wandelstreek,zo zijn er ook bij ons enkele stappers mee.
Al verschillende mensen in de streek gehoord die met eigen vervoer zullen afkomen.

Allé tot zondag woewers en ik zou zeggen met zijn allen naar die super tocht

www.vttkemmel.be
Speedy G.
Mountainbiker

Re: 15/05/2011 3action classic

Post by Speedy G. »

touchdownbiker wrote:
Speedy G. wrote:

2 mogelijkheden

1) Ofwel zoals mij erg vroeg opstaan zodat je om 7uur al kunt vertrekken en dan ben je voor de middag nog wel thuis want je woont vlakbij.

2) Met de fiets van thuis uit vertrekken, dan de 45km doen en dan nog met de fiets terug wat ook goed is voor +/_ 75 à 80km.

Job done. :lol:

Ik ga bv om 5uur opstaan om tegen 5u.30 bij de bakker te staan zodat ik ZEKER om 6uur kan vertrekken om tegen 7uur met de fiets te kunnen vertrekken. #-o
B.insane wrote:Bij ons is den bakker pas open om 7u30 #-o
uwe collega zal waarschijnlijk langs achter naar de bakker gaan. : :lol: :lol: :lol:
Nopez, die welbepaalde bakker in een naburige stad is DAGELIJKS open vanaf 5u.30 behalve op zijn 2 sluitingsdagen dewelke maandag en vrijdag zijn.

SUPER natuurlijk voor iedereen die met de vroege staat en toch vers brood of dergelijke wil hebben. =D>
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

wat is eigenlijk het juiste adres van de start , kan het nergens vinden op de site
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

fcb wrote:wat is eigenlijk het juiste adres van de start , kan het nergens vinden op de site
Parochiezaal Den Abt, Wolfsdonk dorp 1
Epic-haas
Mountainbiker

Post by Epic-haas »

Als er om 7uur al kan gestart worden zijn we van de partij voor de 85km. Kunnen we daarna nog gaan werken :cry:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Het origineel plan was om te starten voor de 85.
Enkele van de club gaan opnieuw voor de 110.
Maar door de val een aantal weken geleden in Rillaar zal 70 halen al een serieuze prestatie zijn.
Gelukkig ken ik de streek goe en kan ik de laatste molshopen nog wel afsnijden, moest het nodig zijn. Want met zwaar gekneusde ribben de Bosberg opvliegen... pijnlijk zeker als er al 60 of meer op het tellerke staan.

super tocht, hopelijk valt er nog een beetje regen zodat de zandheuvels van de gijmel een beetje vaster komen te liggen.
Post Reply