Zo 08/05/2011 Overijse :: MTB Toertocht Overijse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Niet de verwachte 6O gedaan, ik moet ergens iets gemist hebben.
Heb de commotie aan camping "Margi" wel gezien. Vroeger binnen dan gepland en zat nog wat op mijn honger, aan de dorst heb ik gelukkig nog iets kunnen doen.
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Hallo,

Goei ritteke vandaag. Maar ja dat mogen we verwachten van Ivan en Wim.
De bijkomende lus van de 60 vond ik niet zoveel hebben in vergelijking met de andere 50km
En maar 3 keer moeten afstappen. 1 Poort in Rodebos en 2 * aan de bevoorrading. Ik mag dus zeggen dat het herstel van de dubbele liesbreuk goed verloopt.

Groetjes en tot de volgende,

Joeke.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

zoals verwacht een absoluut toppie,

ben wel zwaar op mijn bakkes gegaan bij die zéér strategisch opgestelde eerste boomstam in dat bosje waar we indoken, een halve kilometer of zo na de start, zag hem veel te laat, nog geprobeerd er 'op snelheid' over te huppelen, maar dat pakt natuurlijk niet:) mss stond er een waarschuwingsbord, maar ik heb er geen gezien, indien niet, zou er me dunkt wel een geplaatst moeten worden, idem dito voor die mulle zandstrook in die snelle afdaling, een beetje verder
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Prachtige tocht,
Die boomstammen: dat is mtb he, maakt het leuk
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

cyclon wrote:zoals verwacht een absoluut toppie,

ben wel zwaar op mijn bakkes gegaan bij die zéér strategisch opgestelde eerste boomstam in dat bosje waar we indoken, een halve kilometer of zo na de start, zag hem veel te laat, nog geprobeerd er 'op snelheid' over te huppelen, maar dat pakt natuurlijk niet:) mss stond er een waarschuwingsbord, maar ik heb er geen gezien, indien niet, zou er me dunkt wel een geplaatst moeten worden, idem dito voor die mulle zandstrook in die snelle afdaling, een beetje verder
Ne kameraad van ons er ook zwaar afgegaan daar.

Resultaat: geradbraakt, nen hoop schaafwonden en een gebroken helm :-?
Dirt
Mountainbiker

Post by Dirt »

Helaas kon ik niet komen. Het promo filmpje zag er wel zalig uit.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een route beschrijving hier te plaatsen? Zodat ik toch een die tour kan doen?

Hartelijk bedankt.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Was inderdaad een prachtige rit en wat een start =D> deze was meteen raak . De technische klimmetjes en afdalingen waren subliem .

Niets dan lof [-o< [-o< [-o<
Via Ferrata
Mountainbiker

Post by Via Ferrata »

pukkie89 wrote:
cyclon wrote:zoals verwacht een absoluut toppie,

Ne kameraad van ons er ook zwaar afgegaan daar.

Resultaat: geradbraakt, nen hoop schaafwonden en een gebroken helm :-?
Ja,den Ben heeft geluk gehad.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Deze morgen ook de 60k gaan bollen in Overijse.
Kurkdroog parcours, zelfs hier en daar een zandstrook ! Ik heb het in deze streek ooit anders meegemaakt.
Schoon parcours, goeie bevoorrading en perfect afgepijld.
Dat stuk naast de spoorweg en het privé-bos een 10-tal km voor het einde waren mijn favoriete stukken.
Goed geamuseerd dus.
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

Inderdaad super tocht met super bevoorradingen . Alleen wat last gehad van wispelturige satelietverbindingen met mijn edge ... met rare waarden als gevolg #-o .

Dat privébos , die afdaling met die worteltrapjes en het stuk langs de spoorweg , super gewoon.
Proficiat mannen.
Post Reply