Niet de verwachte 6O gedaan, ik moet ergens iets gemist hebben.
Heb de commotie aan camping "Margi" wel gezien. Vroeger binnen dan gepland en zat nog wat op mijn honger, aan de dorst heb ik gelukkig nog iets kunnen doen.
Zo 08/05/2011 Overijse :: MTB Toertocht Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo,
Goei ritteke vandaag. Maar ja dat mogen we verwachten van Ivan en Wim.
De bijkomende lus van de 60 vond ik niet zoveel hebben in vergelijking met de andere 50km
En maar 3 keer moeten afstappen. 1 Poort in Rodebos en 2 * aan de bevoorrading. Ik mag dus zeggen dat het herstel van de dubbele liesbreuk goed verloopt.
Groetjes en tot de volgende,
Joeke.
Goei ritteke vandaag. Maar ja dat mogen we verwachten van Ivan en Wim.
De bijkomende lus van de 60 vond ik niet zoveel hebben in vergelijking met de andere 50km
En maar 3 keer moeten afstappen. 1 Poort in Rodebos en 2 * aan de bevoorrading. Ik mag dus zeggen dat het herstel van de dubbele liesbreuk goed verloopt.
Groetjes en tot de volgende,
Joeke.
zoals verwacht een absoluut toppie,
ben wel zwaar op mijn bakkes gegaan bij die zéér strategisch opgestelde eerste boomstam in dat bosje waar we indoken, een halve kilometer of zo na de start, zag hem veel te laat, nog geprobeerd er 'op snelheid' over te huppelen, maar dat pakt natuurlijk niet:) mss stond er een waarschuwingsbord, maar ik heb er geen gezien, indien niet, zou er me dunkt wel een geplaatst moeten worden, idem dito voor die mulle zandstrook in die snelle afdaling, een beetje verder
ben wel zwaar op mijn bakkes gegaan bij die zéér strategisch opgestelde eerste boomstam in dat bosje waar we indoken, een halve kilometer of zo na de start, zag hem veel te laat, nog geprobeerd er 'op snelheid' over te huppelen, maar dat pakt natuurlijk niet:) mss stond er een waarschuwingsbord, maar ik heb er geen gezien, indien niet, zou er me dunkt wel een geplaatst moeten worden, idem dito voor die mulle zandstrook in die snelle afdaling, een beetje verder
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Ne kameraad van ons er ook zwaar afgegaan daar.cyclon wrote:zoals verwacht een absoluut toppie,
Resultaat: geradbraakt, nen hoop schaafwonden en een gebroken helm
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Post by Via Ferrata »
Ja,den Ben heeft geluk gehad.pukkie89 wrote:Ne kameraad van ons er ook zwaar afgegaan daar.cyclon wrote:zoals verwacht een absoluut toppie,
Resultaat: geradbraakt, nen hoop schaafwonden en een gebroken helm
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Deze morgen ook de 60k gaan bollen in Overijse.
Kurkdroog parcours, zelfs hier en daar een zandstrook ! Ik heb het in deze streek ooit anders meegemaakt.
Schoon parcours, goeie bevoorrading en perfect afgepijld.
Dat stuk naast de spoorweg en het privé-bos een 10-tal km voor het einde waren mijn favoriete stukken.
Goed geamuseerd dus.
Kurkdroog parcours, zelfs hier en daar een zandstrook ! Ik heb het in deze streek ooit anders meegemaakt.
Schoon parcours, goeie bevoorrading en perfect afgepijld.
Dat stuk naast de spoorweg en het privé-bos een 10-tal km voor het einde waren mijn favoriete stukken.
Goed geamuseerd dus.