Van de 1ste tot de 75ste km genoten ! Ondanks ik de streek goed ken toch nieuwe stukjes mogen ontdekken
Zo 08/05/2011 Buggenhout :: 2 de Bergpallieterstoertocht (08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Top organisatie ... alles was tot in de puntjes geregeld.
Van de 1ste tot de 75ste km genoten ! Ondanks ik de streek goed ken toch nieuwe stukjes mogen ontdekken
Goei tochtje, perfecte omstandigheden. Eerste helft naar mijn idee nogal veel veldwegels, maar dat is nu eenmaal eigen aan de streek. Paar leuke technische dingskes op de 75 km.
Paar compagnons opgeschaard langs de weg ook. Bedankt aan mijn haas uit Grembergen (van de man uit Tielrode Temse op de Scott fully, bij deze weet je mij te vinden).Tot de volgende!
Paar compagnons opgeschaard langs de weg ook. Bedankt aan mijn haas uit Grembergen (van de man uit Tielrode Temse op de Scott fully, bij deze weet je mij te vinden).Tot de volgende!
Ik moet mij volledig aansluiten bij voorgaande reakties: SUPER GOED gedaan van de organisatie:Heel goed bepijld,bevoorrading was ook super!! Den apres was ook heel leuk...bediening was okidoki van de jonge dames,heel vriendelijk...mag voor mij elke week zo zijn!! Parcours was toch niet te onderschatten...na de splitsing(mijn maten hadden de 75km genomen,ik de 55 want benen voelden toch niet zo super aan!!)heb ik toch volle gas gegeven de resterende 25 km en da is heel goed meegevallen...ik heb me reuze geamuseerd!!Dank u voor de organisatie!!
Ik ben de man uit Tielrode met de Merida :Ddvc wrote:Goei tochtje, perfecte omstandigheden. Eerste helft naar mijn idee nogal veel veldwegels, maar dat is nu eenmaal eigen aan de streek. Paar leuke technische dingskes op de 75 km.
ik sluit me aan bij de andere reacties hier, was zonder hoge verwachtingen afgezakt met de bedoeling km's te maken, maar wat een parcours. Enkel tot de eerste bevoorrading was ik nog niet overtuigd, maar wat erna kwam was super, voor zo'n parcours moet je anders naar Vlaamse Ardennen gaan. Alles tot in de puntjes georganiseerd, goed de pijltjes gezet, volgend jaar normaal terug aanwezig. Blijkbaar was de 75 km iets langer dan 75 zelf :p
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
IK ben hier ook voor de 55 km gestart. Maar ik ben precies van in begin anders gereden dan de track die hiervoor ergens staat. Aan kravaal kwamen inees bikers, en ik had nergens een splitsing gezien ... Ik stond danook na 40 km al terug aan de start. Maar het zal wel aan mij gelegen hebben !
En ik ben dienen ongelukkigen die op zijnen bek is gegaan.
Hierbij mijn dank aan de organisatie voor de goeie zorgen achteraf.
Ik kan hierbij ook nog maar eens aan iedereen ten stelligste aanraden om een helm te dragen. Als ik mijnen helm bekijk dan heeft deze gemaaakt dat ik hier volgend jaar misschien ook nog kan komen fietsen.
Spijtig dat ik de volle 55Km niet heb kunnen afmaken.
Sommige passages waren effectief wel wat vergezochte sensatie maar voor de rest was het dik in orde.
En nog eens aan degenen die geen helm dragen op de toertochten, ge zijt met uw leven aan het spelen. Misschien post ik hier wel nog een fotoke van mijen helm en gaat ge mij gelijk geven.
P.S. mijne garmin edge is terecht, zat in de tas van mijne maat die had hem van de wagen genomen voor het vertrek. Oef
Ik kan hierbij ook nog maar eens aan iedereen ten stelligste aanraden om een helm te dragen. Als ik mijnen helm bekijk dan heeft deze gemaaakt dat ik hier volgend jaar misschien ook nog kan komen fietsen.
Sommige passages waren effectief wel wat vergezochte sensatie maar voor de rest was het dik in orde.
En nog eens aan degenen die geen helm dragen op de toertochten, ge zijt met uw leven aan het spelen. Misschien post ik hier wel nog een fotoke van mijen helm en gaat ge mij gelijk geven.
P.S. mijne garmin edge is terecht, zat in de tas van mijne maat die had hem van de wagen genomen voor het vertrek. Oef
Mc Tim, ben jij om een uur of elf langs de pontweg, botermelkstraat naar huis gereden? Iemand die net op zijn oprit stapte zei goeiedag ... Bike en biker waren al gewassen. Heel leuk parcours, veel singletracks rond mijn vertrekplaats, Wieze dus.
Een probleempje, ik betaalde in Opwijk vijf euro. Het is jullie gegund, maar als je aan het vertrek 3,5 betaalt, is het een beetje onnozel.
Een probleempje, ik betaalde in Opwijk vijf euro. Het is jullie gegund, maar als je aan het vertrek 3,5 betaalt, is het een beetje onnozel.
- jimmyvlb
- Mountainbiker
Alles in orde met de schouder? Niks gebroken? (of ben jij dit toch niet en is er nog iemand anders serieus gevallen...)TOMBA wrote:En ik ben dienen ongelukkigen die op zijnen bek is gegaan.
Yep, dat was ikfillou wrote:Mc Tim, ben jij om een uur of elf langs de pontweg, botermelkstraat naar huis gereden? Iemand die net op zijn oprit stapte zei goeiedag ... Bike en biker waren al gewassen. Heel leuk parcours, veel singletracks rond mijn vertrekplaats, Wieze dus.
Ik dacht al dat het een medebiker was
Idd mooi parcourke en ik heb een paar nieuwe baantjes leren kennen. In uw eigen streek is dit toch mooi meegenomen