Toch maar om 7u proberen te starten, (hopelijk duurt het feest niet te laat de dag ervoor :o) en dan de 70km te rijden als alles meezit :p...touchdownbiker wrote:ge kunt dan best de 70 aanhouden in het eerste stu en na de bevoorrading aan de duracell telkens de splitsing van de 25 nemen. Of gekunt al mee starten om 7.00 en dan bent ge terug tegen 11.00 zou ook te doen moeten zijn.bikerboy16 wrote:Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....
Is het mogelijk om bij de eerste splitsing de 45km te volgen en wanneer deze dan trug same komt met de lange afstanden daarna de 70km te volgen?,.. of is er maar één splitsing om de 70 km te volgen? Zodat ik ongeveer rond de 60km fzo heb?
Is het qua beklimmingen en hoogteverschil een groot verschil tussen de 45km en de 70km? (heb graag een stevig tochtje!!) :p