en een ss beeldje aan de startEl Perro Diablo wrote:In Houffa stond nog een SS tank aan de startklim!!!

Post by trainingsbeest »
El Perro Diablo wrote:De gesponserde profs moeten van hun sponser 26" blijven rijden, anders geven de merken toe dat ze al jaren fout zaten met hun kleine wielen. De rijders zelf zaten in de kapel van Houffa allemaal te bidden op hun knieen om toch maar met een 29" te mogen starten, maar de commerce besliste er anders over, ze "moeten" met ne 26" starten omdat daar al zoveel geld in geinvesteerd is en op 29" gebied geen enkel merk aan Niner kan tippen en ze dus niet kunnen concureren. Ze zijn er na 15 jaar nog steeds niet uit of ne 26" fully nu wél/niet sneller is dan een hardtail, wa zouden ze nu weten of ne 29" waar ze weinig of geen ervaring mee hebben, sneller is????roger wrote:Dat vind ik al een beter antwoord en kan daar helemaal inkomen.Idworxer wrote:Daarom reed absalon er ook niet mee en de rest van de top 10 en wat nog meer!!
29" zijn leuk voor marathon maar voor XC is het niet de juiste keus en dit is niet alleen mijn mening zo ook van de profs die op beeld hebben gezegd dat het niks is voor de kort afstand XC!
In ieder geval de 26'wielen zijn nog niet afgeschreven zoals velen beweren.
Mijn 2 Sevens zien er na 5 jaar ook nog als new uit, da's een groot voordeel van ongelakt titanium...ook van die chinese, heeft nix met Seven te maken.....
Maar, ik geef toe, ge hebt gelijk, Houffalize was DE parameter en daar is het bewezen dat 26" 2x zo snel is als 29".....
Ik Hope dat de discutie nu ten einde is, nu dit opgelost is en jullie allemaal tevreden 26" blijven bollen.
Toen ik net 29" overschakelde schreef ik: 29" is er NIET om 26" te vervangen, maar is een extra platform erbij, dat eenieder kan gebruiken naar eigen kunnen/doel.....maw, als uw rijstijl en de tochten/wedstrijden die ge rijdt, niet in dat plaatje passen...
Post by El Perro Diablo »
Post by boulangierke »
Als dwerg zijn betekent : wereld kampioen worden, houffa winnen, verschillende wereld bekers en op een zalig machien mogen rijden... wil ik ook wel gerust een dwerg worden hoorslashy wrote:173cm volgens zijn sitepieterp wrote:Schurter is nen dwerg dus die hoort op een kinderfietsje...